مدیرکل متوسطه اول آموزش و پرورش اعلام کرد: ثبت‌نام حدود 11 هزار نفر در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

محبی: نیمه خردادماه آزمون ورودی افراد متقاضی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام حدود 11 هزار نفر در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس خبر داد که در نیمه خردادماه سال جاری آزمون ورودی برای این افرادبرگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۱۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل متوسطه اول آموزش و پرورش اعلام کرد: ثبت‌نام حدود 11 هزار نفر در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

عظیم محبی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اظهار کرد: حدود 11 هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام و در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این فرایند در مناطق مرکزی استان‌های کشور صورت می‌گیرد ادامه داد: حدود 3 هزار و 60 مدرسه در مناطق آموزشی اعلام کردند که مدیران مدارس آن‌ها به دلیل بازنشسته شدن مدیران یا شرایط مختلف نیاز به تغییر دارد.

مدیرکل دفتر متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ثبت‌نام 11 هزار نفر در این سامانه نشان از استقبال خوب از این فرایند دارد. این طرح علاقمندی افراد را برای مدیر شدن نشان می‌دهد.

محبی بیان کرد:‌ مناطق مرکزی استان‌های کشور در حال بررسی مدارک افراد متقاضی هستند تا در نیمه خردادماه سال جاری آزمون ورودی این افراد برگزار شود.

وی اضافه کرد: افرادی که حداقل نمرات را از این آزمون کسب کنند برای مصاحبه پذیرفته می‌شوند تا پس از آن افراد حائز شرایط به عنوان مدیران مدارس انتخاب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار