مشاور امور فرهنگی سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد: برگزاری 16 یادواره شهدای سوادآموزی در 2 سال اخیر

تهران (پانا) - مشاور امور فرهنگی سازمان نهضت سوادآموزی از برگزار شدن 7 یادواره شهدای سوادآموزی در سال 95 و 9 یادواره در سال 96 خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مشاور امور فرهنگی سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد: برگزاری 16 یادواره شهدای سوادآموزی در 2 سال اخیر

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، مصطفی عطاران با اشاره به خاستگاه و ضرورت برگزاری این برنامه فرهنگی بیان کرد: باتوجه به مصوبات شورای فرماندهی پایگاه شهید بهشتی و شورای معاونان و مدیران سازمان نهضت سوادآموزی و به منظور ادای دین نسبت به شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عرصه سوادآموزی و زنده نگه داشتن نام و یاد آن عزیزان مقرر شده بود یادواره‌های شهدای سوادآموزی در سراسر کشور با اهتمام معاونت‌های سوادآموزی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برگزار شد.

وی افزود: بعد از احصای نهایی تعداد شهدای سوادآموزی هشت سال دفاع مقدس و اتمام سرگذشت پژوهی این عزیزان و چاپ و توزیع کتاب سوره‌های سرخ، مقرر شد در مراسماتی تحت عنوان یادواره شهدای سوادآموزی ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای سوادآموزی از خانواده‌های آن عزیزان تجلیل به عمل آید. در این راستا از سال 1395، برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری این مراسمات معنوی در دستورکار سازمان نهضت سوادآموزی قرار گرفت.

عطاران در خصوص تعداد استان‌ها برگزار کننده یادواره نیز اعلام کرد: به حول و قوه الهی و با تاییدات حضرت ولی عصر (عج)، تاکنون بالغ بر 16 یادواره شهدای سوادآموزی برگزار شده است که 7 یادواره در سال95 و نه یادواره نیز در سال 96 در استان‌های کرمان، خراسان رضوی، کردستان، یزد، سمنان، اردبیل، البرز، مرکزی و کرمانشاه برگزار شده است.

مشاور امور فرهنگی سازمان نهضت سوادآموزی در خصوص کم و کیف ادامه این برنامه گفت: به فضل خداوند متعال مقرر است این برنامه باشکوه و معنوی در سال 97 نیز در استان‌های آذربایجان غربی، بوشهر، چهارمحال وبختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، گیلان، گلستان، لرستان، مازندران، هرمزگان و همدان برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار