معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

بازدید ۵۰ هزار دانش آموز البرزی از جشنواره لاله ها

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از بازدید ۵۰ هزار دانش آموز البرزی از جشنواره باغ لاله های سال ۹۶ خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۱۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ۵۰ هزار دانش آموز البرزی از جشنواره لاله ها

مسعود مهران نیا در اختتامیه ششمین دوره جشنواره لاله های کرج و در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: با هماهنگی های شهرداری کرج و سازمان دانش آموزی در سال ۹۶ بیش از ۵۰ هزار دانش آموز البرزی از پنجمین جشنواره باغ لاله ها در پارک چمران بازدید کردند.

وی افزود: طی هماهنگی های انجام شده با مسئولین این مجموعه داشتیم مدارس میتوانند از ۱۸ فروردین ۹۷ از این مجموعه زیبا بازدید نمایند.

مهران نیا در ادامه گفت: گل یکی از بهترین نعمت های خداوند است و هدف من از حضور در این جشنواره و بازدید از آن مشاهده این نعمت خداوند که از بهشت برای انسان فرستاده است بیایم.

وی تصریح کرد: در این جشنواره زیبایی های فراوانی وجود دارد و بازدید از آن در جهت آشنایی با گل وگیاهان نقش بسزایی دارد. به همین جهت از دانش آموزان به و خانواده آنها دعوت می کنم که از این مجموعه بازدید نمایند.

مهران نیا افزود: این جشنواره از سال های قبل پیشرفت فراوانی داشت و امیدوارم در سال آینده شاهد رفع کمبودهایی مانند تجهیز و افزایش پارکینگ مجموعه باشیم تا بازدید کنندگان بتوانند با خیال راحت تری از این مجموع زیبا بازدید نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در پایان با تاکید مجدد بر بازدید خانواده ها از این مجموعه اظهار داشت: سال گذشته بیش از دوهزار دانش آموز از این مجموعه دیدن کردند و امیدواریم که امسال هم مانند سال های گذشته با همکاری مدیران مدارس و مسولین آموزش و پرورش و شهرداری کرج ان شالله بازدید خوبی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار