اشکوریان با مدال نقره المپیکی شد

تهران (پانا)- علی اشکوریان هوگوپوش وزن 73- کیلوگرم کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک با 5 برد و یک باخت موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بایستد و سومین سهمیه المپیک را به نام خود ثبت نماید.

کد مطلب: ۸۱۱۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اشکوریان با مدال نقره المپیکی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2018 مهرماه سال‌جاری در "بوینس آیرس" آرژانتین برگزارمی‌شود.

برهمین اساس مسابقات کسب سهمیه برای حضور در این رقابت‌ها از صبح امروز (جمعه - 17 فروردین‌ماه) با حضور 438 تکواندوکار در دو گروه دختران و پسران در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و به مدت دو روز پیگیری خواهد می‌شود.

امروز (جمعه - 17 فروردین‌ماه) و در روز نخست، علی اشکوریان نماینده وزن 73- کیلوگرم کشورمان توانست بر سکوی نایب قهرمانی بایستد و سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را کسب نماید.

اشکوریان در گام نخست با "نوچیت راکیات" از تایلند دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا 2017 و برنز قهرمانی نونهالان جهان 2015 مبارزه کرد و با نتیجه 33 بر 22 (پیش از زمان قانونی مسابقات به دلیل 10 اخطاره شدن حریف، این دیدار به پایان رسید) به برتری رسید. در ادامه باید به مصاف نماینده کشور کیپ‌ورد می رفت که این هوگوپوش به دلیل "دیسکوئالیفاید" شدن نتوانست در مقابل اشکوریان حضور پیدا کند.

در ادامه علی رو در روی "ایوان پائولوسکی" بلاروس قرار گرفت و 30 بر 14 به پیروزی رسید. وی پس از آن نیز توانست "دارلین پادیلا" نماینده اکوادور دارنده 5 مدال تورنمنت‌های مختلف را 22 بر 17 از پیش رو بردارد.

هوگوپوش وزن 73- کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی با " آندرانیک کچاتریان" از ارمنستان دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا 2017 مبارزه کرد و با نتیجه 32 بر 21 راهی فینال شد. وی در فینال 33 بر 30 برابر "ایاد باراکات" مصری نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار