در گفت‌وگو با پانا

خداکرمی، عضو شورای شهر تهران: قطع درختان خیابان ولیعصر پیگیری می‌شود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره قطع درختان خیابان ولیعصر(عج) می‌گوید شورا نسبت به این موضوع حساس است و قطعا این موضوع از سوی کمیته محیط زیست شورا پیگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۱۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
خداکرمی، عضو شورای شهر تهران: قطع درختان خیابان ولیعصر پیگیری می‌شود

ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به قطع درختان خیابان ولیعصر(عج) در اطراف تقاطع خیابان شهید بهشتی در ایام نوروز گفت: قرار است در اسرع وقت از محل قطع درختان بازدید کنیم و از نزدیک در جریان موضوع قطع درختان قرار بگیریم.

وی درباره علت قطع درختان ولیعصر(عج) نیز گفت: همچنین از آقای مختاری، رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران می‌خواهیم که دلایل متقن بر بیمار بودن درختان این قسمت از خیابان ولیعصر(عج) را ارائه کند و نمونه‌ها را به واحدهای گیاه پزشکی ارسال خواهیم کرد تا اگر خطایی صورت گرفته باشد، علت آن مشخص شود.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: علاوه بر سازمان بوستان‌های شهرداری حساسیت لازم در شورای شهر درباره حفاظت از درختان وجود دارد و بعید می‌دانم قطع درختان خیابان ولیعصر(عج) بدون دلیل باشد.

علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفته است که تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در مورد قطع درختان خیابان ولیعصر(عج) مربوط به درختان آفت زده است که در حال جایگزینی با درختان سالم و شاداب هستند.

به گفته مختاری، این درختان آفت‌زده و مبتلا به نوعی قارچ بود‌ه‌اند که در طرح ساماندهی درختان خیابان ولیعصر(عج)، حذف و درختان سالم و کهنسالی که بیش از 15 سال عمر دارند جایگزین آنها شده‌اند.

این در حالی است که برخی از کارشناسان شهری علت قطع درختان خیابان ولیعصر(عج) را بهسازی معابر اعلام کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار