در گفت‌وگو با پانا:

پاسخ صادقی به ادعای عضو شورای شهر تهران درباره ناایمن بودن ساختمان مدیریت بحران

تهران (پانا) - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران می‌گوید ساختمان مرکز فرماندهی مدیریت بحران تهران بر اساس استانداردهای لازم ساخته شده و اصول ایمنی در این ساختمان رعایت شده است.

کد مطلب: ۸۱۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ صادقی به  ادعای عضو شورای شهر تهران درباره ناایمن بودن ساختمان مدیریت بحران

احمد صادقی در گفت‌وگو با پانا درخصوص اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر ایمن نبودن ساختمان مدیریت بحران گفت: ابتدا باید مشخص شود که کدام ساختمان مدیریت بحران مد نظر این عضو شورا بوده است چون ساختمان مرکز فرماندهی مدیریت بحران شهر تهران بر اساس استانداردها و مطالعات لازم، احداث شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: ساختمان فعلی مدیریت بحران تهران، با مشورت سازمان بین‌المللی جایکای ژاپن ساخته شده و در برابر زلزله 8 ریشتری مقاوم است ضمن اینکه اصول پدافند در آن نیز رعایت شده است. بنابراین این ساختمان اصول لازم را دارد و تنها ساختمان امن در حوزه مدیریت بحران در سطح کشور است.

محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران اخیرا در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها ضمن هشدار نسبت به وجود ساختمان‌های ناایمن در پایتخت گفته است که تصور می‌کنم، حتی ساختمان سازمان مدیریت بحران هم امنیت کافی را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار