رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل:

استعدادیابی فوتبال بانوان در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام یافته استعدادیابی فوتبال بانوان زیر ۱۶ سال روز جمعه در اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۰۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
استعدادیابی فوتبال بانوان در اردبیل برگزار می‌شود

صمد نوتاش در جلسه هماهنگی استعدادیابی فوتبال بانوان در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزیهای انجام یافته استعدادیابی فوتبال بانوان زیر 16 سال روز جمعه در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که استعدادیابی فوتبال بانوان زیر 16 سال با حمایت هیئت فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان استان و کمیته بانوان هیئت قوتبال و دستگاه‌های مربوطه برگزار می شود افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها استعدادهای بانوان قوتبال را شناسایی کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل یکی از اولویت‌های هیئت فوتبال استان را برگزاری استعدادیابی فوتبال عنوان کرد و بیان کرد : در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده و برنامه‌ریزی شده امسال استعدادیابی فوتبال بانوان و آقایان به طور منظم برگزار شود.

نوتاش از استارت استعدادیابی فوتبال زیر 16 سال در سال 97 روز جمعه خبر داد و گفت: این استعدادیابی با حضور مربیان مجرب برگزارمی‌شود تا ظرفیت‌های بانوان مستعد در این رشته ورزشی شناسایی شود.

وی تصریح کرد: فوتبال بانوان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی یافته و در حال حاضر فوتبالیست‌های بانوی مطرح اردبیلی در سطح نخست کشور توپ می زنند و عضو تیم‌ ملی فوتبال هم هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان از رشد و توسعه داوری فوتبال بانوان اردبیلی خبر داد و بیان کرد: بانوان داور اردبیلی هم‌اکنون در سطح نخست فوتبال و فوتسال کشور حضور دارند که این یک افتخار بزرگ برای ما است.

نوتاش از برنامه‌ریزی برای شناسایی ظرفیت‌های فوتبال بانوان خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود با حمایت بخش خصوصی و جذب اسپانسر بتوانیم شاهد حضور بانوان در مسابقات لیگ باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار