مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبرداد:

بهره‌مندی بیش از ۴۴هزار مسافر از خدمات پست های هلال احمر در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) ـ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بهره‌مندی بیش از ۴۴هزار مسافر از خدمات پست های هلال احمر در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی بیش از ۴۴هزار مسافر از خدمات پست های هلال احمر در خراسان جنوبی

جواد خامسان مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: باهدف پیشگیری و کاهش حوادث ترافیکی جوانان هلال احمر در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۸اسفندماه سال۹۶ لغایت ۱۴اردیبهشت سال جاری در ۲۴ محل پر تردد استان پست هایی برپا شد که بیش از ۴۴هزار مسافر از خدمات آن بهره‌مند شدند .

وی با بیان اینکه در ایام اجرای طرح بطور متوسط هر روز ۴۸نفر در قالب ۲۴تیم در پست ها به ارائه خدمات پرداختند، افزود: ۳هزار و ۸۹۵نفر در ایستگاه‌های سلامت، سه هزار و ۵۵۴ خردسال در فضای دوستدار کودک و ۸۰۰مسافر برای اقامه نماز از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.


خامسان با اشاره به اینکه کاهش خطای انسانی در سوانح ترافیکی مستلزم فرهنگ سازی است، گفت: علاوه بر توزیع ۳۷هزار و ۵۹۳بسته فرهنگی از قبیل بروشور، ویژه نامه و غیره بین مسافران، کمپین ملی "نه به تصادفات " راه اندازی شده است که بیش از ۲هزار و ۸۵۳نفر با امضای میثاق نامه به کمپین مذکور پیوستند.

وی افزود: در روز سیزده فروردین در شهرستان های استان، اعضای جوانان هلال احمر بین گردشگران به توزیع کیسه زباله و همچنین به پاکسازی برخی از مناطق گردشگری از زباله های رهاشده، پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار