بازدید 35 هزار نفراز جاذبه‌های گردشگری اسدآباد

همدان(پانا)- فرماندار اسدآباد با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی 35 هزار نفراز جاذبه‌های گردشگری اسدآباد بازدید کرده‌اند، گفت: تالاب پیرسلمان از مناطق پربازدید در این شهرستان بوده است.

کد مطلب: ۸۱۰۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید 35 هزار نفراز جاذبه‌های گردشگری اسدآباد

حسین افشاری در شورای اداری شهرستان اسدآباد اظهار داشت: در سال‌های جدید همانند سال گذشته نیز کارها را مبتنی بر برنامه‌ریزی و نیازهای منطقه انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته بیان کرد: راه‌اندازی کارخانه گندله‎سازی اسدآباد به عنوان بزرگ‌ترین واحد صنعتی استان، وارد چرخه تولید شدن مجدد بزرگ‌ترین واحد کارخانه رب راکد استان در اسدآباد با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومان و افتتاح فاز دوم بیمارستان قائم با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان بود.

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: ارتقا شبکه بهداشت به دانشکده، افتتاح دانشگاه مهندسی سیدجمال الدین، راه‌اندازی توسعه پایدار دانشگاه سیدجمال الدین و مرکز رشد و فناوری شهرستان، معرفی دو مدرسه اسدآباد به عنوان 100 مدرسه برتر کشور در طرح تعالی، کسب رتبه اول کشوری اسدآباد در نصب کنتورهای هوشمند و تجهیز 62 مدرسه باقی مانده اسدآباد به سیستم گرمایشی استاندارد نیز از برجسته‌ترین اقدامات و موفقیت‌های دیار سیدجمال در سال 96 بوده است.

وی همچنین به ابلاغ برنامه لایحه ششم استانی به دستگاه‌ها خبر داد و افزود: دستگاه‌های اداری شهرستان این برنامه را از مرکزاستان تهیه کرده و در اولین فرصت جزئیات آن را تدوین کنند.

افشاری در ادامه با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی 35 هزار نفراز جاذبه‌های گردشگری اسدآباد بازدید کرده‌اند، گفت: تالاب پیرسلمان از مناطق پربازدید در این شهرستان بوده و 170 میلیون تومان نقدینگی نیز برای احداث سرویس بهداشتی این جاذبه گردشگری تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه پشت میزنشینی برای مدیران فایده ای ندارد و در پشت میز نشستن خبری نیست،تصریح کرد:مدیران باید پیگیر کارها بوده و در کارها نسبت به نظم و انضباط توجه ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار