توضیحات سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص حادثه ی آتش سوزی کوی علوی

اهواز (پانا)- نبی اله خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص حادثه آتش سوزی کوی علوی توضیحاتی را ارائه کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص حادثه ی آتش سوزی کوی علوی

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در پی وقوع حادثه ی دلخراش آتش سوزی در کوی علوی شهرستان اهواز با ابراز تسلیت به عموم مردم شهرستان اهواز به ویژه خانواده های جانباختگان گفت :بنده با تماس استاندار محترم در دقایق ابتدایی وقوع حادثه بلافاصله در محل حضور یافتم و کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط؛ اعم از دادستانی، نیروی انتظامی و مقاومت بسیج، اداره اطلاعات، شهرداری، آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی نیز در محل حضور داشتند و انجام وظیفه می کردند.

نبی اله خون میرزائی اظهار کرد: در محل حادثه سایر هماهنگی لازم را نیز انجام دادیم وبلافاصله به بیمارستان‌های محل بستری آسیب دیدگان رفتم و از لحظه مطلع شدن تاکنون، لحظه به لحظه با استاندار محترم در تماس بودم و ایشان نیز دستورات لازم را به بنده و مسئولین استانی ذیربط می داده‌اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: تاکنون ۱۱ نفر در این حادثه جان باخته اند و ۶ نفر نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این آسیب و صدمه دیده بودند، که ۴ نفر از آنها در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی در ادامه بیان کرد: سایر مصدومیت‌ها، سطحی و خفیف بوده و منجر به بستری شدن، نگردیده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز تصریح کرد:این حادثه، تعمدی بوده‌است و مظنون اصلی حادثه، دستگیر شده است و سایر جنبه‌های پرونده، در دست بررسی قرار دارد.

وی در پایان گفت:انگیزه‌ی این حادثه،‌ شخصی ارزیابی می شود و شواهدی از انگیزه‌ی امنیتی یا قومی برای حادثه در دست نیست.

گفتنی است اسامی جان باختگان این حادثه هولناک که پس از تشخیص هویت اعلام شدبه قرار ذیل است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار