برگزیدگان فیلم 100 ثانیه ای کتاب کاشان معرفی شدند

کاشان(پانا)_ کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان از معرفی نفرات برتر فیلم 100 ثانیه ای کتاب مدارس این شهرستان همزمان با روز جهانی کتاب کودک خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان فیلم 100 ثانیه ای کتاب کاشان معرفی شدند

سید محسن سکوت در گفتگو با خبرنگار پانا کاشان اظهار داشت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: این مسابقه آبان ماه گذشته همزمان با هفته کتاب در مدارس این شهرستان آغاز شد و تا پایان اسفند ادامه داشت که بعد از بررسی و داوری آثار رسیده، 15 فیلم از مجموع 415 شرکت کننده به عنوان فیلم برگزیده معرفی شد.

وی اظهار داشت: برگزیدگان فیلم 100 ثانیه ای کتاب کاشان عبارت از، سید متین راستی الحسینی، فاطمه جمالی، مریم شاکری پور، زینب نوبختیان، افسانه یحیی،فاطمه اسماعیل زاده، عسل تقی زاده، ریحانه رسول زاده، پرنیا مرتضایی، سعیده جمشیدی، دانیال یعقوب وند، مهدی یار نجفی، مهتاب یوسفی، نسرین صالحی، بهاره پیرامون بودند.

کارشناس مسوول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در این جشنواره، هر یک از شرکت کنندگان یک کتاب داستان را مطالعه کرده و در قالب یک فیلم به مدت 100 ثانیه آن را معرفی کند. رعایت مدت زمان فیلم، کیفیت فیلمبرداری، خلاقیت در فیلمبرداری و ارائه محتوا از جمله شاخص های داوری بود.

سکوت افزود: کتاب، مسیر آگاهانه زیستن انسانها را هموار می کند و دانش آموزان ما باید از دوران کودکی کتابخوانی را به تجربه کنند که خانواده و مدرسه برای رسیدن به این هدف بسیار اثربخش و اثرگذار هستند و امیدواریم خانواده ها توجه بیشتری به مطالعه کتاب خوب داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار