رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

تبلیغ کالای خارجی در رسانه ملی زیبنده نیست

ورامین (پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تبلیغ کالای خارجی که مشابه آن در کشور تولید می شود، در رسانه ملی زیبنده نیست.

کد مطلب: ۸۱۰۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تبلیغ کالای خارجی در رسانه ملی زیبنده نیست

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در دیدار با حسن میرزایی، رییس اداره صنعت،معدن و تجارت ورامین طی سخنانی گفت: اصنافی که اقدام به فروش کالای ایرانی می کنند به مردم معرفی شوند، تا مردم با حمایت از آن ها در جهت تقویت این اقدام تاثیرگذار باشند.

وی اضافه کرد: در این جهت نیاز است، محصولاتی که در ورامین تولید می شود و مردم می توانند، از آن استفاده کنند، نیز معرفی شوند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که طی سال های گذشته بارها در دیدار مسوولان اعلام کردم که چرا مجموعه های ورامین از محصولات خود شهرستان استفاده نمی کنند، گفت: مثلا باید محصولات لبنی ورامین در تمامی رستوران ها و مغازه ها مورد استفاده قرار می گرفت، تا به این مجموعه ها کمک می شد.

حجت الاسلام محمودی افزود: امروز باید همه مسوولان و مردم در کنار هم برای حمایت از تولید داخلی به میدان بیایند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: تبلیغ کالای خارجی که مشابه آن در کشور تولید می شود، در رسانه ملی زیبنده نیست.

وی تاکید کرد: امروز باید موانع پیش پای تولیدکنندگان برای بهبود تولید مورد توجه قرار گیرد، در صورت حمایت از تولید، آمار بیکاری در ورامین کاهش پیدا می کند.

حجت الاسلام محمودی گفت: امروز تولیدکنندگان ورامینی نیازمند حمایت هستند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار