«حلقه سبز» و «زمانه» از قاب آی‌فیلم انگلیسی

تهران (پانا) - مجموعه‌های تلویزیونی «حلقه سبز» و «زمانه» به‌ترتیب جایگزین سریال‌های «یادآوری» و «مسافری از هند» می‌شوند.

کد مطلب: ۸۱۰۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
«حلقه سبز» و «زمانه» از قاب آی‌فیلم انگلیسی

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، پخش مجموعه‌ تلویزیونی «حلقه سبز» از کانال انگلیسی این شبکه با دوبله حرفه‌ای، از امشب ساعت ۱۱(به وقت GMT) آغاز می‌شود.
بر اساس این‌گزارش، «حلقه سبز» دومین مجموعه تلویزیونی ابراهیم حاتمی‌کیا است که در سال ۱۳۸۶ از شبکه سه سیما پخش شد.
این سریال داستان سفری جالب به اعماق معنا و مفهوم واقعی حیات است. داستان آن درباره جوانی است معلول(حسن) که دچار مرگ مغزی شده و پزشکان درصدد انتقال قلب او به یک گیرنده قلب برمی‌آیند. روح حسن مخالف این کار است؛ زیرا می‌داند در این صورت باید به عالم دیگری هجرت کند. یک دانشجوی پزشکی به نام گلبهار قادر به ارتباط با روح حسن است. او در قبال درخواست حسن برای انتخاب گیرنده قلبش، به حسن کمک می‌کند...
حاتمی‌کیا این سریال را یکی از بهترین کارهای حرفه‌ای خود در سال‌های گذشته می‌داند و می‌گوید: «حلقه سبز عصاره تمام افکار و هنر من در زمینه سینما، دین، اخلاق، ازدواج، پزشکی و پیوند است.»
حمید فرخ‌نژاد نقش حسن را در این سریال ایفا کرده و سیما تیرانداز نقش گلبهار و از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به محمد حاتمی، حمیرا ریاضی،آتش تقی پور،محمدعلی ساربان،حسین افشار، مارال فرجاد، فرحناز منافی‌ظاهر، لعیا باستانی، نعیمه نظام دوست، ناهید مسلمی، افسانه ناصری، ویدا شهشهانی، طوفان مهردادیان، نسیم ادبی و بهرام علیان اشاره کرد.
این مجموعه تلویزیونی هر شب ساعت ۱۱ به وقت GMT(۰۳:۳۰ به وقت تهران) پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۵:۰۰، ۱۱:۰۰ و ۱۷:۰۰ روز بعد خواهد بود.
همچنین، مجموعه تلویزیونی «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی، از فردا روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی قرار می‌گیرد.
داستان این مجموعه از این قرار است: جوانی به نام بهزاد(حمید گودرزی) تصمیم دارد با دخترعموی خود بهار(آیدا فقیه‌زاده) ازدواج کند. پدر بهزاد ۲۰ سال پیش در یک سانحه رانندگی کشته شده و حسام، عموی بهزاد(حسین محجوب) از خانواده او سرپرستی کرده‌است. حسام کارخانه‌دار است و یکی از کارکنانش را اخراج می‌کند. او دردسرهای بزرگی برای حسام درست می‌کند...
پریناز ایزدیار، هومن برق نورد، شهرام قائدی، مهرانه مهین ترابی، امید روحانی، رؤیا میرعلمی، ویدا جوان و تبسم هاشمی نیز در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.
مجموعه تلویزیونی «زمانه» از پنجشنبه ساعت ۱۸:۰۰ به وقت GMT(۲۲:۳۰ به‌وقت تهران) روی آنتن می‌رود و بازپخش آن درساعت‌های ۰۰:۰۰، ۰۶:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار