معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه کشورهاست

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران در دیدار نوروزی با کارکنان فرهنگی آموزش و پرورش تهران، حوزه معاونت پشتیبانی را بسیار پرمسئولیت و سنگین قلمداد و از حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و همدلی و کار جمعی همکاران اداره کل قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه کشورهاست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، محسن بهارلو با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: مهم‌ترین تولید در هر کشور پرورش انسان توانمند است. نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه کشورهاست.

وی ادامه داد: امروز عصر دانایی است و سرمایه امروز فناوری و علمی است که در سیستم به کار می‌رود. یکی از وظایف خطیر آموزش و پرورش، تولید نیروی انسانی کارآمد است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران بر ایجاد ارزش افزوده تاکید و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش جامعه فرهنگیان شاهد پرورش آینده سازانی باشیم که با کار و همت خود در راستای تولید محصولات و کالاهای فاخر ایرانی و حمایت از تولید ملی قدم بردارند.

بر اساس این گزارش، علیرضا راه‌پیما مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز سال 96 را سال بسیار خوب برای آموزش و پرورش شهر تهران قلمداد کرد و گفت: در سال قبل مسیر پر سنگ لاخی را آبرومندانه با همراهی مدیرکل، مدیران مناطق و شورای معاونین و سایر همکاران پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش به سراغ مسایل ریشه‌ای رفتند و اصلاحات را در آموزش و پرورش آغاز کردند ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در همین راستا کیفیت بخشی به آموزش، توجه ویژه به معلمان و نقش مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به عنوان راهبردهای اساسی مورد توجه قرار دادند.

راه‌پیما با اشاره به طراحی پنجره نقد و نظر در سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ابراز امیدواری کرد تا در سال جدید همکاران با قوت و قدرت بیشتر اهداف نظام تعلیم و تربیت را پیش ببرند و نظرات خود را در صفحه نقد و نظر برای استفاده دیگر همکاران درج کنند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران مشتاقانه پذیرای نقد و نظر و تحلیل همه همکاران فرهنگی در موضوعات مختلف آموزشی، فرهنگی و ... است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از زحمات همکاران حوزه معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: باید کاری کنیم که معلم احساس فرق نکند و به هر نحو ممکن تکریم شخصیت معلمین و جامعه فرهنگیان را در دستور کار قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار