رونق اقتصادی جنوب استان کرمان در گرو برنامه ریزی و بازاریابی صحیح محصولات کشاورزی است

کرمان(پانا) - رئیس دادگستری شهرستان جیرفت ضمن تاکید برحمایت مسئولان از بخش کشاورزی،گفت:یکی از مصادیق مهم تحقق شعار سال ضرورت برنامه ریزی برای کشاورزی جنوب استان کرمان و بازاریابی محصولات کشاورزان است .

کد مطلب: ۸۱۰۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رونق اقتصادی جنوب استان کرمان در گرو برنامه ریزی و بازاریابی صحیح محصولات کشاورزی است

احمد علی انجم روز در دیدار با نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان کشاورزی جنوب استان اظهار داشت:رونق اقتصادی جنوب استان کرمان در گرو برنامه ریزی و بازاریابی صحیح محصولات کشاورزی است،لذا می طلبد مسئولین امر اجرایی و قانونگذاری به یاری کشاورزان بشتابند.
نظارت دقیق دولت بر مدیریت تولید و بازار فروش تولیدات ومحصولات کشاورزی ضرورت دارد
وی بر نظارت دقیق دولت بر مدیریت تولید و بازار فروش تولیدات ومحصولات کشاورزی تاکید کرد وگفت: کسی که می خواهد برای راه اندازی کشاورزی و یا دامپروری سرمایه گذاری کند ، باید مطمئن باشد که با ورود افراد متقلب ،متخلف و دلال به بازار و واردات بی رویه محولات کشاورزی و دامی خارجی ، تولیدات و محصولات او تحت فشار رقابت ناسالم ، به تعطیلی کشیده نخواهد شد .
انجم روز ادامه داد :مصرف کننده ای هم که بازار می رود می خواهد از کیفیت اعم از اورگانیک بودن محصول و سلامت و قیمت آن مطمئن باشد .
دستگاه قضائی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب از کشاورزان حمایت قانونی خواهد نمود
این مقام قضائی با اشاره به اینکه جنوب استان کرمان به عنوان یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور محسوب می گردد،گفت: شغل اکثریت مردم جنوب استان کرمان کشاورزی است ودستگاه قضائی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب از کشاورزان حمایت قانونی خواهد نمود
رئیس دادگستری جیرفت گفت : زمانی که اقتصاد منطقه شکوفا گردد به تبعه آن اشتغال در منطقه صورت می گیرد و متصدیان امر باید با برنامه ریزی کامل کشاورزان را حمایت کنند تا ما حصل زحمات کشاورزان ،عاید خود کشاورز شود.
رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری جیرفت به رکود بخش کشاورزی در چند روز گذشته اشاره کرد و افزود : چنانچه در امر کشاورزی برنامه ریزی نشود سرمایه های مردم در زمین می ماند و در نتیجه به دلیل مشکلات مالی شاهد بروز اختلافات و جرایم در منطقه خواهیم بود.
وی تصریح کرد:تجربه نشان داده است در صورت ورشکستگی کشاورزان بخش عمده ای از پرونده های قضائی تشکیل شده در محاکم به دعاوی این حوزه اختصاص می یابد.
احمد علی انجم روز خاطر نشان کرد : یکی از مصادیق تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری توجه به تولیدات داخلی وحمایت از تولیدات داخلی است و مسئولین جنوب استان کرمان با توجه به ظرفیت منطقه در تولید محصولات کشاورزی و دامی می طلبد مدیران امر برنامه ریزی درست و دقیق در این زمینه داشته باشند .
این مقام قضایی بیان نمود : باید همه مردم و مسئولین دست به دست هم داده ، تا کشاورزی را از رکود خارج نمایند و از قشر مولد جامعه در جهت تحقق شعار مقدس سال که مد نظرمقام معظم رهبری (مد ظله العالی) استفاده گردد است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار