معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل:

حامیان طرح اکرام ایتام ۱۱ میلیارد ریال به مددجویان اردبیلی کمک‌ کردند

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین خیران اردبیلی بیش از ۱۱ میلیارد ریال در اسفند ماه سال گذشته به فرزندان تحت تکفل کمک کردند.

کد مطلب: ۸۱۰۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
حامیان طرح اکرام ایتام ۱۱ میلیارد ریال به مددجویان اردبیلی کمک‌ کردند

صفر توحیدی در جلسه ارائه گزارشات آمار طرح‌های حمایتی از مددجویان کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: در قالب اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین خیران اردبیلی بیش از 11 میلیارد ریال در اسفند ماه سال گذشته به فرزندان تحت تکفل کمک کردند.

وی با اشاره به این که 600 میلیون تومان از این مبلغ در قالب عیدی به خانوار زیرپوشش واریز شده است افزود: در حال حاضر یک هزار و 900 یتیم توسط هفت هزار و 252 حامی طرح «اکرام ایتام» مورد حمایت قرار گرفته است که تمام تلاش ما رفع نیازها و برطرف کردن مشکلات و نیازهای آنان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: در قالب اجرای طرح «محسنین» نیز پنج هزار نفر حامی یک هزار و 900 یتیم اردبیلی هستند که تمام این اقدامات برای فراهم کردن زندگی مفرح و ادامه تحصیلات بدون مشکل و دغدغه برای آنان است.

توحیدی با اشاره به تأمین جهیزیه 20 نفر از نوعروسان نیز بیان کرد: در حال حاضر نیز دو حامی اجرای این طرح نیز به ساخت منزل مناسب برای خانوارهای نیازمند مشغول هستند که تکمیل آن بیش از 70 میلیون تومان هزینه داشته و بیش از 13 میلیون تومان نیز توسط این حامی به خرید زمین برای یتیم تحت حمایت هزینه شد.

وی تصریح کرد: امید است در سال 97 نیز بیش از پیش شاهد اقدامات خیرخواهانه حامیان و خیران باشیم تا ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت بتوانند در کنار سایر همنوعان خود پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کنند و اهل قلم و رسانه و اصحاب رسانه نیز در فرهنگ‌سازی این اقدام خیرخواهانه باید پیشگام باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار