مدیرکل سازمان تبلیغات یزد تأکید کرد:

لزوم ایجاد رونق در تولید و اشتغال پایدار با استفاده از کالای ایرانی

یزد(پانا)-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به این‌که استفاده از کالای ایرانی حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، گفت: استفاده از کالای ایرانی عاملی برای رونق تولید حفظ استقلال کشور است.

کد مطلب: ۸۱۰۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ایجاد رونق در تولید و اشتغال پایدار با استفاده از کالای ایرانی

حجت‌الاسلام«سید محمدشریف حسینی کوهستانی» با اشاره به شعار سال 97 که از سوی مقام معظم رهبری تعیین و مطرح شده است، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در اسلام به آن تأکید شده، بحث کار و تلاش است و بر همین اساس این مقوله در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و باید برای تحقق آن در جامعه فرهنگ سازی شود .

وی کشورهای موفق را کشورهایی دانست که نیازمندی‌های خودشان را خود تأمین می‌کنند و این امر اساسی در فرهنگ دینی ما وجود دارد که باید به آن توجه ویژه کنیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در خصوص تولیدکنندگانی که کالای موردنیاز مردم را تأمین می‌کنند، افزود: تولیدکنندگان وظیفه‌دارند کیفیت تولید خود را بالا ببرند و یا به تعبیری دیگر کالای تولیدی از کیفیت خوبی برخوردار باشد .

حسینی کوهستانی وظیفه مردم در خصوص شعار سال که مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند را حمایت و خریداری کالاهای تولید داخل دانست و بیان کرد: مردم با خرید خود از کالای تولید داخل حمایت کنند و در حقیقت استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولیدکنندگان است .

وی در پایان حمایت از کالای ایرانی را امری بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از کالای ایرانی عاملی برای تولید اشتغال بیشتر و استقلال کشور می‌شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار