جانشین سرپرست اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به پانا خبر داد:

بازدید 30 هزار زائر و مسافر نوروزی از بقاع متبرکه استان مرکزی

اراک(پانا)- جانشین سرپرست اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از بازدید حدود 30 هزار زائر و مسافر نوروزی همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در ایام عید خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید 30 هزار زائر و مسافر نوروزی از بقاع متبرکه استان مرکزی

حجت الاسلام دلاوری در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: 90 بقعه شاخص در سطح استان برای اجرای برنامه های طرح آرامش بهاری در نظر گرفته شده بود که با استقبال خوب زائرین و مسافران نوروزی روبرو شد.

وی ادامه داد: پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی اعم از ویژه برنامه سال تحویل، ولادت امام علی(ع)، وفات حضرت زینب(س) و... بخشی از آن بشمار می رود.

جانشین سرپرست اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: اجرای ویژه برنامه سال تحویل در 30 بقعه شاخص، فعالیت 88 مبلغ بومی و غیربومی در 3 حوزه مشاوره، پاسخگویی به شبهات و کودک و نوجوان، توزیع 30 هزار بسته فرهنگی بین زائرین و مسافرین به تناسب سن آنها از دیگر برنامه های اجرا شده در این قالب اجرای طرح ارامش بهاری محسوب می شود.

حجت الاسلام دلاوری با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری برای هشتمین سال متوالی اجرایی شد اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری از این طرح شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار