خدمت رسانی شبانه روزی درمانگاه فرهنگیان ارومیه به دانش آموزان و فرهنگیان

ارومیه (پانا) - رئیس درمانگاه فرهنگیان شهرستان ارومیه گفت: درمانگاه فرهنگیان ارومیه در راستای خدمت رسانی به فرهنگیان و دانش آموزان به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

کد مطلب: ۸۱۰۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمت رسانی شبانه روزی درمانگاه فرهنگیان ارومیه به دانش آموزان و فرهنگیان

عباس مصری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، اظهار داشت: درمانگاه فرهنگیان ارومیه با بهره گیری از توان کادر متخصص در راستای خدمت رسانی به فرهنگیان و دانش آموزان به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این درمانگاه با استفاده از ظرفیت اورژانس شبانه روزیی که خدماتی از قبیل تزریقات، سرم تراپی، پانسمان و نوار و قلب و ... را اراده می کند و با بهره گیری از متخصصان کودکان، زنان و زایمان، پوست، داخلی، ارتپدی، ارولوژی، چشم، گفتار درمانی، گوش، حلق و بینی، گفتار درمان و متخصص تغذیه خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی را در اختیار فرهنگیان ارومیه قرار می دهد.

مصری خاطر نشان کرد: همچنین بخش قلب با فعالیت متخصصان قلب و مجهز به دستگاه اکوکاردیوگرافی، کلینیک تخصصی دندان پزشکی ، کلینیک حرکات اصلاحی، کلینیک مرکز مشاوره و ارائه خدمات مشاوره و غرفه عینک سازی و داروخانه و پارکینگ نیز از دیگر امکانات موجود در درمانگاه فرهنگیان ارومیه است.

رئیس درمانگاه فرهنگیان شهرستان ارومیه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مراجعین گفت: در همین راستا ارائه تخفیف به پیشکشوتان فرهنگی شاغل و بازنشسته، ارائه خدمات خارج از نوبت به همکاران بالای 70 سال، ارائه خدمات دندانپزشکی و ساخت عینک به صورت اقساطی، انجام طرح غربالگری سلامت فرهنگیان و امضای تفاهم نامه با بیمارستان های شفا و میلاد ارومیه برای ارجاع خارج از نوبت بیماران به این مراکز صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار