دیدار مدیرکل دامپزشکی استان البرز از شهرستان نظرآباد

نظرآباد (پانا) - مدیرکل دامپزشکی استان البرز با حضور در شهرستان نظرآباد با فرماندار دیدار و در خصوص مسائل حوزه دامپزشکی گفت وگو نمود.

کد مطلب: ۸۱۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل دامپزشکی استان البرز از شهرستان نظرآباد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در شهرستان نظرآباد، شریفی مدیرکل دامپزشکی استان البرز با حضور در شهرستان نظرآباد با فرماندار دیدار و در خصوص مسائل حوزه دامپزشکی گفت وگو نمود.

در طی این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تبریک انتصاب فلاح نژاد به سمت فرمانداری شهرستان نظرآباد از حمایتهای وی در جهت ارتقاء اهداف دامپزشکی در زمان تصدی معاونت فرمانداری فردیس تقدیر نمود.

در ادامه شریفی افزود: شهرستان نظرآباد با داشتن بیش از هفتاد هزار راس دام سنگین ( صنعتی و سنتی) در استان از اولویت ویژه ای برخوردار است و شاید بتوان گفت تعداد دامهای این شهرستان از آمار دامهای برخی استانها نیز بیشتر است فلذا نظارت و کنترل در این حوزه بسیار حائز اهمیت بوده و دامپزشکی استان با جدیت در جهت کنترل و ریشه کنی بیماریهای مشترک و واگیر دامی تلاش می نماید .

فلاح نژاد فرماندار نظرآباد نیز ضمن خیر مقدم و تبریک فرارسیدن سال نو گفت: اهمیت سلامت جامعه و تک تک افراد آن از مهمترین اولویتهای اصلی هر دولتی بوده و در این زمینه ارگانهای زیادی دخیل هستند و در حوزه پیشگیری و کنترل سلامت جایگاه دامپزشکی بسیار ویژه است بنابراین تمامی دستگاههای ذیربط موظف به همکاری و حمایت از دامپزشکی در جهت پیشگیری از بروز بحرانهای بیماری هستند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود بزرگترین دامداریهای کشور در شهرستان نظرآباد اشاره کرده و گفت : بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری و شعار سال 97 مبنی بر "حمایت از کالای ایرانی" فرمانداری شهرستان نظرآباد تا حد توان از صنایع بسیار مهم دام و طیور در جهت افزایش تولیدات داخلی حمایت کرده و با جدیت مشکلات و مسائل دامداران را در کنار دامپزشکی استان پیگیری خواهد نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار