معاون پرورشی و فرهنگی کردستان خبر داد: تدوین و چاپ 3 جلد کتاب در راستای هدایت تحصیلی دانش آموزان

سنندج(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از تدوین و چاپ سه جلد کتاب در راستای هدایت تحصیلی دانش آموزان خبر داد .

کد مطلب: ۸۱۰۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی کردستان خبر داد: تدوین و چاپ 3 جلد کتاب در راستای هدایت تحصیلی دانش آموزان

حجت‌الله نریمانی با اعلام این خبر گفت: کمیته هدایت تحصیلی وزارت آموزش و پرورش سه جلد کتاب باعنوان طراحی مسیر زندگی ویژه دانش آموزان، اولیاء دانش آموزان و کارکنان مدرسه در راستای تحقق اهداف هدایت تحصیلی و بسترسازی مناسب و ارائه آموزش های تدریجی خودشناسی به دانش آموزان (شناخت استعداد،رغبت،شخصیت و توانایی) و محیط شناسی تحصیلی شغلی(شناخت محیط های شغلی بعداز فراغت از تحصیل ) تألیف و چاپ کرده است.

وی از مدیران مدارس متوسطه اول استان خواست با کمک مشاوران مدارس دانش‌آموزان و اولیای آنان و کارکنان مدارس را در زمینه تهیه کتب مذکور و خرید از طریق سامانه http://emis.rayadars.com توجیه کنند.

نریمانی با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای خرید کتابهای مذکور تا تاریخ 25 فروردین ماه 97 است، گفت : ثبت نام و خرید کتاب از طریق سامانه مذکور و در مدرسه توسط مدیران مدارس انجام می گیرد و نحوه خرید به این صورت است که مدیران مدارس مبالغ جمع آوری شده را از طریق خرید اینترنتی و در سامانه http://emis.rayadars.com انجام خواهند داد و قیمت هرجلدکتاب پنج هزارتومان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار