جاده پردیسان - کهک از فردا مسدود می‌شود

قم (پانا) - مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از مسدودسازی جاده پردیسان - کهک از فردا به دلیل اجرای عملیات عمرانی به مدت یک ماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۰۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جاده پردیسان - کهک از فردا مسدود می‌شود

حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به آخرین وضعیت اجرای بلوار آیت‌الله بروجردی و اتصال این محور شریانی به منطقه پردیسان اظهار کرد: در حال حاضر فاز اول و دوم این پروژه تا شهرک قدس در اختیار مردم بوده و فاز سوم آن نیز به طول 6 کیلومتر حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان در حال اجرای زیرسازی و روسازی بتنی و آسفالت است.

وی با تاکید بر اینکه عمده‌ترین مساله در تکمیل پروژه آیت‌الله بروجردی و اتصال آن به پردیسان اصلاح هندسی محور پردیسان کهک است

خاطرنشان کرد: به همین منظور با توجه به اینکه این محور خارج از محدوده شهری بوده و باید بسترسازی لازم برای اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی به محور پردیسان کهک انجام می‌شد، تصمیم بر انسداد مسیر و اجرای اصلاحات هندسی گرفته شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه به منظور اجرای اتصال محور آیت‌الله بروجردی به شهر پردیسان و جاده پردیسان کهک(ورجان)، این محور به مدت یکماه مسدود خواهد شد افزود: از شهروندان محترم درخواست داریم که برای تردد به سمت مسیر کهک از محور جایگزین جاده لنگرود استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار