تجاوز صهیونیست‌ها به دختر شجاع فلسطینی در جریان بازرسی!

تهران (پانا) - وکیل دختر نوجوان فلسطینی که به جرم سیلی زدن به دو نظامی اسرائیلی بازداشت شده، اعلام کرد که این دختر نوجوان در جریان بازرسی توسط مقام‌های این رژیم مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۱۰۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تجاوز صهیونیست‌ها به دختر شجاع فلسطینی در جریان بازرسی!

به گزارش ایلنا، وکیل «عهد التمیمی» دختر نوجوان فلسطینی که به یکی از نمادهای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس تبدیل شده است، اعلام کرد که مسئولان اسرائیلی به موکلش در جریان بازرسی‌ها تجاوز کرده‌اند.

روزنامه عبری‌زبان «اسرائیل هیوم»، امروز- سه‌شنبه- در گزارشی نوشت که «غابی لسکی» وکیل عهد التمیمی به دلیل تعرض به موکلش در جریان بازرسی‌ها، به مشاور قضایی دولت اشغالگر شکایت کرده است.

به نوشته این روزنامه، لسکی گفته است که یک پلیس و یک افسر اطلاعاتی اسرائیل، که از مسئولان بازرسی از التمیمی هستند، به این دختر مبارز فلسطینی تجاوز و وی را تهدید کرده‌اند.

در این شکواییه آمده است که افسر اطلاعاتی اسرائیل به التمیمی گفته است که صورتی فرشته‌گونه، چشمانی آبی، موهایی بور دارد.

وکیل التمیمی خاطرنشان کرد که چنین حرف‌هایی، تجاوز محسوب می‌شود و باعث رنجش خاطر این دختر شده؛ چرا که او در معرض تجاوز جنسی در جریان تحقیق از سوی مسئولان اسرائیلی قرار گرفته است.

بر این اساس، افسر اطلاعاتی اسرائیلی این دختر مبارز فلسطینی را تهدید کرده است که در صورت افشای این ماجرا، اعضای خانواده وی را نیز بازداشت می‌کند.

عهد التمیمی که به حمله به دو نظامی رژیم صهیونیستی متهم شده است، در ماه دسامبر بازداشت شد. محاکمه او در دادگاه نظامی و به صورت غیر علنی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار