دیدار نوروزی وزیر آموزش و پرورش با پرسنل معاونت تربیت‌بدنی و سلامت

تهران (پانا) - دیدار نوروزی سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش با پرسنل معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۰۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نوروزی وزیر آموزش و پرورش با پرسنل معاونت تربیت‌بدنی و سلامت

به گزارش روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، صبح امروز دیدار نوروزی و صمیمانه سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و همکاران و پرسنل این معاونت در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدای این نشست حمیدی ضمن تبریک سال نو، برنامه‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در سال جدید را برشمرده و تاکید کرد که تمامی برنامه‌ریزی صورت گرفته هم راستا و همسو با راهبردهای وزیر آموزش و پرورش در شاداب‌سازی و ایجاد فضایی بدون استرس برای دانش‌آموزان بوده است.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار سال جدید را تبریک گفته و ضمن تایید صحبت‌های حمیدی به شرایط جسمانی دانش‌آموزان اشاره کرده و تاکید کرد سلامت جسمانی و رشد و شکوفایی دانش‌آموزان از مباحث مهم این وزارتخانه بوده که باید با تداوم ایده‌ها و خلاقیت‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت با قدرت به پیش برود تا نسلی سالم و چابک را به جامعه تحویل دهد.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در این نشست صمیمانه کوتاه از زحمات همکاران این حوزه تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است بنا به اعلام صورت گرفته، معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در جشنواره شهید رجایی دستگاه آموزش و پرورش رتبه اول در تحقق اهداف برنامه‌های ذیربط در بعد شاخص‌های اختصاصی ارزیابی سال 1395 را در بین معاونت‌هایی که متولی شاخص‌های اختصاصی بوده‌اند را به دست آورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار