وزیر آموزش و پرورش: مدارس در سال 97 باید از حالت رخوت و سستی خارج شوند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در دیدار نوروزی  خود با مدیران مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و معاونت متوسطه و امور زنان،‌ بر خارج شدن مدارس از حالت رخوت و سستی تاکید کرد و اجرای این موضوع را در گرو ترسیم نقشه راهبردی وزارتخانه در سال 97 خواند.

کد مطلب: ۸۱۰۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش: مدارس در سال 97 باید از حالت رخوت و سستی خارج شوند

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سیدمحمد بطحایی در این دیدار ضمن خوش یمن بودن آغاز سال جدید با ماه مبارک و پر فیض رجب سالی پر از برکت را برای نظام آموزش و پرورش و معلمان گرامی آرزو کرد.

وی افزود: صرف نظر از رده‌های سازمانی همه اعضاء یک خانواده هستیم. خانواده‌ای که موفقیت نظام آموزش و پرورش به پای این خانواده نوشته خواهد شد و ناکامی و شکست این خانواده در برخی فعالیت‌ها نیز به پای اعضاء آن نوشته می‌شود پس موفقیت ما در گرو موفقیت و تلاش همه اعضاء خانواده است و دیگر آن زمان نیست که کسی ادعا کند و بگوید موفقیت در این برنامه به دلیل حضور بنده بوده است و یا من باعث این موفقیت شده‌ام.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آغاز به کار خود در ابتدای دولت دوازدهم بیان کرد: ما کارهای زیادی را با هم شروع کرده‌ایم و به واسطه تلاش همکاران موفقیت‌های زیادی نیز داشته‌ایم و سختی‌های زیادی هم پشت سر نهادیم و کارهایی را که امید موفقیت در آن نیز کم بود با یکدیگر به سرانجام رساندیم اما این کافی نیست.

بطحایی با ترسیم نقشه راهبردی وزارتخانه در سال 97 اشاره کرد: مدارس در سال 97 باید از حالت رخوت و سستی خارج شوند. مدارس باید به سمتی بروند که دانش‌آموزان امیدوار ما پس از خروج از مدرسه توانایی حل مسائل زندگی را داشته باشند.

وی در پایان گفت: حوزه‌های آموزش متوسطه، مدارس خارج از کشور و زنان سه حوزه مهمی هستند که در قرار گرفتن قطار آموزش و پرورش بر روی ریل اصلی خود می‌توانند موثر باشند. ما باید با دستان با تدبیر کارشناسان و مدیران حوزه های ستادی مسیرهای جدیدی را پیدا کرده و در سال 97 مبتنی بر سند تحول د ر این مسیرها گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار