مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج:

همه ما وظیفه داریم برای تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" تلاش کنیم

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در دیدار نوروزی با همکاران اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم برای تحقق شعار امسال " حمایت از کالای ایرانی" تلاش کنیم .

کد مطلب: ۸۱۰۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
همه ما وظیفه داریم برای تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" تلاش کنیم

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، روز سه شنبه 14 فروردین 97، عبدالکریم رستمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با همکاران اداری این ناحیه دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار که در نمازخانه اداره برگزار شد، ضمن تبریک سال نو به همکاران، تقارن بهار طبیعت را با بهار معنویت و همزمانی ماه های رجب و شعبان و رمضان را با بهار نشانه برکت و سعادت در سال جدید دانست.

رستمی در ادامه به بررسی پیامهای نوروزی مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری برای همکاران پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را " سال حمایت از کالای ایرانی" و مساله اصلی امسال را اقتصاد و معیشت مردم دانسته اند و بنابراین نه تنها مسئولین بلکه آحاد ملت نیز باید تلاش کنند و وارد میدان شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با اشاره به پیام نوروزی ریاست جمهوری به دو موضوع اصلی اشاره کرد: موضوع اشتغال و غول بیکاری اولین موضوع مورد اشاره ریاست جمهوری بود که در سال 96 در زمینه اشتغال زایی حرکت های خوبی صورت گرفت و ان شاالله در سال جدید این روند بهتر از گذشته ادامه خواهد یافت.

یکی دیگر از محورهای فعالیت دولت در سال جاری و سالهای آینده ریشه کن کردن فقر خواهد بود. ریاست جمهوری با دعوت از کارآفرینان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی از آنها برای سرمایه گذاری در کشور و ایجاد اشتغال دعوت نمود و جوانان کشور را سرمایه های کشور دانست، جوانانی که آینده توسعه کشور را رقم خواهند زد.

رستمی در پایان از تمامی همکاران درخواست نمود که در سال جدید و در برنامه ریزیها، اهداف مدنظر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری را مدنظر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار