مسئول بسیج سازندگی استان البرز خبر داد:

برگزاری اردوی جهادی نوروزی در 10 منطقه محروم البرز

کرج (پانا) - مسئول بسیج سازندگی استان البرز گفت: سال 97 در چارچوب اصل 44 قانون اساسی، بنا بر گسترس تعاونی ها و اشتغال جوانان اعم از مشاوره و آموزش خواهیم داشت.

کد مطلب: ۸۱۰۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی جهادی نوروزی در 10 منطقه محروم البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند درباره اعزام جهادگران به مناطق محروم در ایام نوروز گفت: 45 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند که از این تعداد 15 گروه جهادی در کرمانشاه و 5 گروه جهادی خارج از استان فعالیت کردند.

وی با اشاره به اینکه در استان 10 منطقه محروم شامل سهرابیه، ملک آباد، مهدی آباد، خط 4 حصار، حیدرآباد، مالک اشتر، سید جمال نظرآباد و مناطق کم برخوردار از جمله مناطق اعزام جهادگران بودند افزود: مناطقی که معضلات اجتماعی و آلودگی هایی از جمله اعتیاد دارند هدف گروه های جهادی است.

وی به در نظر گرفتن اعتبار برای این 10 منطقه و اجرای2 پروژه عمرانی در این مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: سال 96 متاسفانه سهم تسهیلات اقتصاد مقاومتی ما کم بود و 56 پروژه عمرانی اجرا شد و تسهیلات 1 و نیم میلیارد تومانب تسهیلات اشتغال زایی ارائه شد.

مسئول بسیج سازندگی در خاتمه با اشاره به اینکه تا کنون 10 تعاونی تشکیل شده است تصریح کرد: سال 97 در چارچوب اصل 44 قانون اساسی بنا بر گسترس تعاونی ها و اشتغال جوانان اعم از مشاوره و آموزش خواهیم داشت و تفاهم نامه ای با اداره کار بسته شده است.

شایان ذکر است سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی به ارتقا اردوهای جهادی تا 60 گروه اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار