مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران:

شهرستانهای تهران با تمام توان در اجرای فرهنگ سازی برای حمایت از کالای ایرانی تلاش خواهد کرد

تهران (پانا) - دیدار نوروزی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین در نماز خانه اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۰۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرستانهای تهران با تمام توان در اجرای فرهنگ سازی برای حمایت از کالای ایرانی  تلاش خواهد کرد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت در سال جدید گفت:سال 96 با تمام فراز و فرودهایش برای شهرستانهای استان تهران با موفقیتها و سربلندی به پایان رسید.

فولادوند با ابراز خرسندی از پرداخت بخشی از حق الزحمه فرهنگیان توسط معاونت پیشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: متاسفانه مشکلات مالی در سال گذشته نیز که ریشه در مشکلات اقتصادی کشور که متاثر از تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بود وجود داشت که به حمدلله توانستیم با تدابیری که اندیشیده شد بخشی از مطالبات همکاران عزیز را پرداخت نماییم.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» افزود:تمام تلاش خود را بکار خواهیم برد تا با فرهنگ سازی در حوزه آموزش و پرورش در راستای ارتقای فرهنگ استفاده از کالای ایرانی قدم برداریم و اولین گام این است که از این به بعد از هیچ کالای وارداتی در ادارات آموزش و پرورش استان استفاده نخواهد شد.

این مقام مسول با اشاره به استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی آینده افزود: امسال از لحاظ نیروی انسانی با مشکلاتی روبرو هستیم کما اینکه در سال تحصیلی جاری با کمبود 5 هزار نیرو مواجه بودیم که این تعداد برای سال تحصیلی آینده به کمبود معلم برای 10 هزار کلاس درس افزایش پیدا خواهد کردکه باید با تلاش یکدیگر بتوانیم پروژه مهر را به سرانجام برسانیم.

فولادوند در پایان با ابراز امیدواری از همه معاونتهای اداره کل خواست تا با تمام توان در جهت اجرای شایسته پروژه مهر در سال تحصیلی جدید تلاش نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار