آینده اقتصاد ایران در دستان استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا

ساوجبلاغ (پانا) - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آینده اقتصاد ایران در دستان استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در ساوجبلاغ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ دیدار و گفت و گو کرد.

غلامرضا حمیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در این دیدارها ضمن معرفی و تشریح ساختار اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده حاکمیت در استان بیان داشت با تلاش و همت همکاران بخش "ICT" توانستیم در سال 96 گام دیگری در بهبود شاخص توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات "IDI" برداشته و دوپله دیگر این شاخص را ارتقاء و رتبه سوم کشور را کسب نماییم.

حمیدی گفت: این شاخص بر اساس سه معیار سطح دسترسی، میزان استفاده و میزان مهارت مورد ارزیابی قرار می گیرد که در استان توانسته ایم سطح دسترسی را به میزان قابل چشم گیری افزایش دهیم اما دیگر زمان آن فرا رسیده که از زیرساخت ایجاد شده در راستای معیار میزان استفاده بهره ببریم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با بیان اینکه تا کنون بیست و یک مجوز برای خانه مسافر در استان صادر شده است گفت: باید از زیرساخت ایجاد شده در راستای بهبود وضعیت گردشگری و حوزه کسب و کار استان استفاده شود.

وی تصریح کرد: آینده اقتصاد ایران استارت آپها و کسب و کار های نوپا هستند و کارهایی که در دولت غیر قابل انجام است توسط آنها به راحتی قابل اجرا است.

حمیدی ادامه داد: با ورود دانشگاهها به حوزه کسب و کارهای مبتنی بر "IT" شاهد رونق این بخش خواهیم بود و در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از زحمات روسای ادارات پست، مخابرات و پست بانک این شهرستان تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار