برپایی نمایشگاه مهدویت و خیمه انتظار در کهک

پانا (قم)- به منظور آشنایی با مفهوم انتظار و مهدویت با هماهنگی دفتر تبلیغات ، بخشداری .شهرداری شهر کهک نمایشگاه و خیمه ی انتظار در وردی پارک لاله شهر کهک برپا شد.

کد مطلب: ۸۱۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه مهدویت و خیمه انتظار در کهک

نمایشگاه و خیمه مهدویت و انتظار به مناسبت سال نو در پارک لاله کهک برپا شده است. در این برنامه که با هماهنگی دفتر تبلیغات، بخشداری و شهرداری کهک برگزار گردیده و تا روز چهار شنبه پانزدهم فروردین از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ میزبان علاقه‌مندان است مباحث معرفتی در رابطه با امام زمان و مهدویت مطرح می شود.

به گفته حجت‌الاسلام موسوی امام جماعت مسکن مهر شهر کهک و از مبلغین دفتر تبلیغات شهر کهک که مسئول برپایی این نمایشگاه و خیمه می باشد این نمایشگاه دارای غرفه های مختلف از جمله آتلیه یاقوت‌های بهشتی ویژه بانوان جهت جذب آنان به حجاب،غرفه گفتمان مهدویت می باشد.

موسوی تصریح کرد: فعالیت بیشتر حول آموزش در مقاطع مختلف و تشکیل کلاس‌های مهدویت و تربیت روحانیون و قشر فرهنگی به‌عنوان مربی است که درزمینهٔ مهدویت کار می‌کنند.

مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: توقع داریم هر کسی که از این نمایشگاه و خیمه باز دید می کند با تفکر متفاوتی نسبت به ظهور حضرت مهدی (عج) از آن خارج شود و به دنبال تسریع کردن مراحل ظهور آن حضرت باشد. / رهپویان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار