معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

تجلیل از تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی خراسان شمالی در اردیبهشت سال جاری

بجنورد(پانا) - معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی این استان درسال‌های95 و 96 دراردیبهشت سال جاری تجلیل به عمل می آید.

کد مطلب: ۸۱۰۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی خراسان شمالی در اردیبهشت سال جاری

به گزارش روابط خبری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی خراسان شمالی قنبرعلی خوش آینه اظهار کرد: تولید محتوای الکترونیکی یکی از ارکان موثر در آموزش الکترونیکی محسوب می شود که با ترکیبی از متن، تصویر، صدا و فیلم می تواند محتوای آموزشی مناسب را برای یادگیری فراهم کند.

وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین نظام آموزش‌وپرورش و همچنین برنامه درسی ملی به تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز دانش‌آموزان و معلمان، استفاده هوشمندانه از آن و تنوع‌بخشی به مراکز یادگیری توجه ویژه شده است که ما نیز باید در این هدف گام های موثرتری برداریم.

خوش آینه افزود:در استان بستر این فعالیت فراهم شده است به همین منظور در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 97 دانش آموزانی که در این عرصه فعالیت داشته اند واثر های تولیدی خود را به اداره کل تحویل داده اند تقدیر می شود .

وی گفت: محورهای اصلی تجلیل تولید کنندگان محتوای الکترونیکی که توسط فرهنگیان عزیز ،دانشجو معلمان و دانش آموزان که در سالهای 95-96حائز رتبه های کشوری شده اند وهمچنین همکاران که در اعتبار بخشی دروس پایه یازدهم دارای تلاش بیشتری شده اند تجلیل به عمل خواهد آمد .

لازم به ذکر است در این همایش بیش از 100نفر تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار