مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان: احداث هتل ورزش مریوان یکی اولویت های مهم شهرستان مریوان است

مریوان (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت:احداث هتل ورزش مریوان یکی از اولویت های مهم مریوان است و در سال جاری با اختصاص اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان ساخت آن آغاز می شود.

کد مطلب: ۸۱۰۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان: احداث هتل ورزش مریوان یکی اولویت های مهم شهرستان مریوان است

حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در جلسه نشست با رؤسای هیئت های ورزشی شهرستان مریوان که روز نهم فروردین ماه با حضور نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان مریوان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد : بدون داشتن هیچ دلیل موجه به هیچ عنوان هیچ یک از مدیران ورزش و جوانان استان کردستان تغییر نخواهند یافت .
جولایی افزود : شهرستان مریوان یک شهرستان گردشگری و دارای ظرفیت های بکری برای جذب میهمانان و توریست های سراسر کشور و حتی جذب گردشگرانی از سراسر جهان است لذا بسیاری از افراد به جای ایجاد تفرقه در بین ورزشکاران دیگر با پرداختن به ظرفیت های موجود راه توسعه ورزش این شهرستان را فراهم کنند .
وی بیان کرد : متاسفانه کمبود اعتبارات در کل کشور بسیار زیاد است که کردستان نیز همچون بسیاری از استان های دیگر دارای اعتبارات ورزشی بسیار کمی بوده و و با این بودجه نمی توانیم تمامی مشکلات را حل و فصل کنیم.
وی بیان کرد : با پیگیری های سختی که از سوی مدیران و مسئولان ذیربط صورت گرفت و با همکاری نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد به سختی توانستیم برای شهرستان های مریوان و سروآباد دو دستگاه مینی بوس خریداری کنیم .
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان افزود : وضعیت ورزش در شهرستان مریوان نسبت به سایر شهرستان های دیگر این استان بسیار رضایت بخش بوده و با توجه به فعالیت های صورت گرفته از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان باید عنوان کرد که رئیس اداره این شهرستان تغییر نخواهد یافت .
حامد جولایی خاطرنشان کرد: زمانی رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان تغییر می یابد که توان انجام فعالیت های کاری را نداشته باشد و یا قدرتی برای انجام دادن آن نداشته باشد اما امروزه با توجه به میزان فعالیت های صورت گرفته از سوی وی و پرسنل موجود در این اداره باید عنوان کرد که بهترین فعالیت های کاری انجام شده و نیازی به تغییر رئیس آن نیست .
جولایی افزود : در طول سال گذشته برای اولین بار در طول تاریخ شهرستان مریوان با همکاری فرماندار این شهرستان میزان اعتبارات ورزش مریوان به چهار میلیارد و 500 میلیون تومان رسید که این یک انقلاب در بخش ورزشی شهرستان بوده و نباید نادیده گرفته شود .
وی خاطرنشان کرد: ایجاد پیست تارتان، ایجاد چمن مصنوعی، خانه تکواندو و همچنین کلنگ زنی سه سالن ورزشی روستایی وله ژیر، گله و ننه در سال جاری انجام خواهد شد از جمله فعالیت هایی است که از سوی رئیس و پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان صورت می گیرد و باید منتقدانی که امروزه بر ساز تفرقه می نوازنند آنها را ببینند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با انتقاد از چند تن از ورزشکاران این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه چند تن از افرادی که امروزه خود را فیلسوف رشته های ورزشی عنوان می کنند و ساز تفرقه بین ورزشکاران شهرستان را می نوازند بدون در نظر گرفتن میزان فعالیت های کاری صورت گرفته از سوی اداره ورزش و جوانان و برداشتن موانع ورزش شهرستان مشغول به فعالیت های مخرب هستند .
حامد جولایی افزود : ورزش های همگانی و ورزش های محلی هرکدام دارای ردیف بودجه های خاص خود هستند و نباید ردیف بودجه های آنان را با دیگر ردیف بودجه های موجود در اداره ورزش و جوانان یکی دانسته و یا مقایسه کرد .
جولایی بیان کرد: در روزهای آینده 40 میلیون تومان به حساب هیئت های ورزشی موجود در شهرستان مریوان واریز خواهد شد و همچنین احداث هتل ورزش مریوان یکی از اولویت های مهم مریوان است و در سال جاری با اختصاص اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان ساخت آن آغاز می گردد.
وی تصریح کرد : اگر امروزه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان بنا بر خواسته معدود افرادی که برای رسیدن به اهداف شخصی خود اقدام به فعالیت های غیر اصولی می نمود ورزش این شهرستان با چرخشی 180 درجه به جای پیشرفت پسرفت می کرد و در حال حاضر فردی تواناتر از محمدی برای اداره ورزش و جوانان مریوان وجود ندارد و در شرایطی که این اداره در سطح استان موفقیت های چشمگیری بدست آورده است چرا به جای تقویت آن دنبال تخریب آن هستیم .
وی با تشکر از مربیان و عوامل موفقیت در قهرمانی اغلب رشته های ورزشی با اشاره به این نکته که برخی از روسای کم کار هیئت های ورزشی که حتی یک مدال استانی ندارد باید تغییر کنند اظهار کرد: متاسفانه ورزشکارانی که به عنوان نخبگان و قهرمانان این رشته مشغول به فعالیت هستند زیاد دیده نمی شوند و در این بین افرادی که در رده های بسیار پائین ورزش این شهرستان هستند امروزه تریبونی را بدست گرفته و در فضای مجازی مشغول به تخریب دیگر افراد موفق در عرصه های مختلف ورزشی آن هم در راستای رسیدن به اهداف شخصی هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار