سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد :

اسکان ۱۳۲ هزار و ۹۶۸ خانواده فرهنگی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان

اصفهان (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان آمار اسکان فرهنگیان در استان اصفهان تا سیزدهم فروردین ماه 97 را تعداد ۱۳۲۹۶۸ خانوار و در مجموع ۴۷۸۶۸۷ نفر مسافر عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اسکان ۱۳۲ هزار و ۹۶۸ خانواده فرهنگی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان

محمدجواد احمدی ضمن اشاره به وضعیت مطلوب اسکان فرهنگیان در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان گفت : در 12 فروردین ماه ۱۴۵۱ خانوار و در مجموع ۵۲۲۳ نفر در شهر اصفهان اسکان داده شده اند.

محمد جواد احمدی در ادامه تاکید کرد: امسال با بازدیدهای مکرر از فعالیت ستادهای اسکان و بررسی کیفی نحوه اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در سراسر استان این ستادها را مورد ارزیابی قرار دادیم تا بتوانیم میزان رضایتمندی مهمانان نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان را افزایش دهیم.

وی در ادامه افزود : بر اساس میزان پذیرش مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان در سطح کشور ، امسال استان اصفهان به لحاظ آماری موفق به کسب رتبه دوم میزان پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در کشور گردید.

سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان در استان اصفهان از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای تقویت نظارت و ساماندهی بهینه مسافرت های نوروزی فرهنگیان ، مبنی بر رضایتمندی جامعه فرهنگیان در طول دوره تعطیلات، بهره گرفته است. بر همین اساس رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری ، تکریم مهمانان نوروزی ، هدایت مسافرین در مبادی شهرها ، انتشار ویژه نامه طرح ساماندهی ، تقویت کشیک های شبانه روزی جهت هماهنگی و کنترل مسافرت ها از دیگر مواردی بود که در نوروز امسال مورد توجه همکاران ما در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان قرار گرفت.

محمد جواد احمدی در پایان گفت : از همکاری و همراهی اعضا و متولیان ستادهای اسکان فرهنگیان در استان اصفهان صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار