پیام شورای اسلامی شهر کرج:

تلاش شهردار، معاونین و تمامی خدمه شهرداری برای تحقق شعار ملی سال جدید

کرج (پانا) - شورای اسلامی شهر کرج در پیامی تاکید کرد که شهردار، معاونین، مدیران و کارکنان خدوم شهرداری کرج با تمام قوا برای تحقق شعار ملی سال جدید تلاش کنند.

کد مطلب: ۸۱۰۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش شهردار، معاونین و تمامی خدمه شهرداری برای تحقق شعار ملی سال جدید

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، شورای اسلامی شهر کرج در پیامی از شهردار، معاونین، مدیران، کارکنان و کارگران خدوم شهرداری این کلانشهر تقاضا کرد که در سال جدید با تمام قوا برای تحقق شعار ملی سال تلاش کنند، همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی وزیر ساختی در دستور کار قرار گیرد تا رضایت خاطر شهروندان گرامی جلب شود.

شورای اسلامی در این پیام ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی سال نود هفت را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کرده اند و همچنین در بیانات نوروزی خود در مشهد مقدس مسئولان و مدیران را به کار وتلاش مضاعف تشویق کردند تا ایران اسلامی باشتاب بیشتری در مسیر توسعه وآبادانی درمسیر خود ادامه دهد.در همین اساس مجموعه مدیریت شهری کرج بنا دارد تا سال جدید را با روحیه جهادی آغاز کند.وبا تمام قوا برای نهضت خدمت رسانی به ساکنین این شهر تلاش کند.

بی شک انتظار شورای اسلامی شهر کرج از شهرداری این کلانشهر ونیز دیگر دستگاه ها استفاده از کالای ایرانی به منظور حمایت از تولید داخلی و تولید اشتغالزایی است که به ایجاد درآمد پایدار نیز منتهی میشود و رفاه و آبادانی جامعه را ارتقا می بخشد. امید است در سال جدید با روحیه جها دی وبا استفاده از ظرفیت های داخلی بتوانیم پروژه های نیمه تمام عمرانی و خدماتی را به سر منزل مقصود بر سانیم و به ویژه در پروژه مترو توفیقاتی را رقم بزنیم. به حمد الهی سال نود هفت با برگزاری جشنواره لاله ها از سوی سازمان مدیریت شهری کرج آغاز شد که عرصه ای برای حمایت از فعالان بخش کشاورزی و تولیدکنندگان گل و گیاه است و امیدواریم که بزودی شاهد راه اندازی نمایشگاه دایمی گل وگیاه در این کلانشهر باشیم و از شهردار، معاونین و مدیران شهری انتظار داریم همانطور که در پایان سال نود وشش ده ها طرح و پروژه عمرانی وخدماتی، زیر ساختی تقدیم مردم شریف کردند برای سال جدید نیز چنین برنامه وافقی را مد نظر داشته باشند و برای نیل اهداف هدفگزاری شده برنامه ریزی لازم را در بستر اقدام و عمل به عمل آورند.

شورای اسلامی شهر کرج همچون گذشته با شعار شفافیت و خدمات رسانی سازنده و صادقانه آمادگی دارد تا مصوباتی در چهار چوب قانون برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و خدمات داشته باشد و بی شک با حمایت مسئولان استانی، شهرستان و شهری میتوان افق های روشنی را برای این کلانشهر ترسیم کرد تا شیرینی اعتماد مردم به لیست امید برای همگان ملموس و مشهود شود. باور داریم که پیشرفت، بدون همدلی و کار وتلاش محقق نمی شود و ما نیز درهمین مدار حرکت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار