جابجایی بیش از ۹۰۰ هزار مسافر درون و برون‌استانی در مازندران

ساری (پانا) - دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه‌ها در ستاد خدمات سفر مازندران مجموع سرویس جابجا شده برون و درون استانی تا پایان دوازدهم فروردین را ۱۹۸ هزار و ۵۱۵ دستگاه و مجموع مسافران جابجا شده برون و درون استانی را ۹۳۳ هزار و ۲۷۸ نفر اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی بیش از ۹۰۰ هزار مسافر درون و برون‌استانی در مازندران

عیسی خادمی در ستاد خدمات سفر مازندران میزان تردد ورودی به استان تا روز گذشته را یک میلیون و ۸۲۵ هزار و ۸۶۷ دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: «میزان تردد خودروها در محورهای خروجی نیز یک میلیون و ۶۱۵ هزار و ۵۱۰ دستگاه خودرو بوده است.»

خادمی مجموع سرویس جابجا شده برون و درون استانی تا پایان روز دوازدهم فروردین را ۱۹۸ هزار و ۵۱۵ دستگاه و مجموع مسافران جابجا شده برون و درون استانی را ۹۳۳ هزار و ۲۷۸ نفر اعلام کرد.

او تعداد ورودی و خروجی قطار به مازندران را ۲۱۵ رام اعلام کرد و افزود: «از 27 اسفند 96 تا روز گذشته ۴۴ هزار و ۲۹۴ مسافر با قطار در استان جابجا شدند.»

خادمی گفت: «۱۵ هزار و ۴۶۷ دستگاه خودروی سواری و کرایه‌ای از مبادی پنجگانه وارد استان و ۱۲ هزار و ۷۱۳ دستگاه خودرو از این مبادی از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته خارج شد.»

او ادامه داد: «در همین مدت ۲۲۶ ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری و رفع تجاوز به حریم شد.»

خادمی با اعلام اینکه از 27 اسفند ۹۶ تا دوازدهم فروردین ۹۷، میزان زباله‌های جمع‌آوری شده از جاده‌های استان را ۹۸۲ کیلومترمربع اعلام کرد. این در حالی است که راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مازندران در مجموع ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر است.

دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه‌ها در ستاد خدمات سفر مازندران ضمن اشاره به استقرار ۶۰ دستگاه گشت ویژه راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های استان طی ایام نوروز، گفت: «۳۲۰ نفر نیروی ویژه راهداری در قالب ۳۳ اکیپ راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های برف‌گیر به مسافران نووزی خدمات ارائه کرده‌اند..»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار