انصاری: با احترام به رقبا هدف ما صدرنشینی در گروه است

تهران (پانا)- مدافع پرسپولیس هدف این تیم در مرحله گروهی را صدرنشینی در گروه دانست.

کد مطلب: ۸۱۰۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
انصاری: با احترام به رقبا هدف ما صدرنشینی در گروه است

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد انصاری در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نسف قارشی ازبکستان در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. ما آنالیز خوبی از تیم نسف داشتیم و تمام نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم و می‌دانیم که این دیدار با بازی رفت فرق می‌کند و شرایط خاص خودش را دارد.

وی افزود: هدف ما در گروه، صدرنشینی است و با احترام به حریفان‌مان فردا در شرایطی به میدان خواهیم رفت که بازی قابل قبولی را ارائه بدهیم و امیدوارم همه از دیدن این بازی لذت ببرند و آرزوی سلامتی برای همه دارم و امیدوارم فردا بازی جوانمردانه و تماشاگر پسندی از هر دو تیم شاهد باشیم.

مدافع سرخپوشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به دو باختی که داشتید، آیا روحیه لازم را برای این بازی دارید، عنوان کرد: ما به شرایط ایده آل رسیده‌ایم. تمام تیم‌های بزرگ دنیا هم در مقاطعی دچار افت می‌شوند اما ما آن افت شدید را نداشتیم. بالاخره فوتبال همین است اما ما در لیگ قهرمانان آسیا نتایج و عملکرد خوبی داشتیم و امتیازات لازم را گرفته‌ایم.

انصاری در مورد فوتبال ازبکستان نیز گفت: این تیم بسیار دونده و از قدرت بدنی بالایی برخوردار است و می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار