«فیلشاه» به باشگاه میلیاردی‌ها رسید

تهران (پانا) - اکران نوروزی فیلم‌های سینما با اقبال مخاطبان روبه‌رو شد به طوری که فیلم انیمیشن «فیلشاه» از کمدی «خرگیوش» جلو زد.

کد مطلب: ۸۰۹۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
«فیلشاه» به باشگاه میلیاردی‌ها رسید

با ادامه تعطیلات نوروزی و افزایش استقبال مخاطبان از اکران نوروزی سینماها، شاهد رونق گیشه فیلم ها هستیم. بطوری که در هفته دوم اکران نوروزی با رشد فروش همه فیلم ها روبرو بودیم.

در این میان انیمیشن سینمایی «فیلشاه» با رشد فروش بیشتری در گیشه همراه بوده و با فراغت خانواده ها از درگیری های قبل از عید، شاهد افزایش استقبال خانواده ها از این فیلم هستیم. بطوری که فروش این انیمیشن در دهمین روز از تعطیلات نوروزی توانست از کمدی پرستاره «خرگیوش» در جدول اکران نوروزی پیشی گیرد و به رتبه پنجم گیشه سینماها صعود کند.

فروش تاره‌ترین محصول سازندگان انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» درحالی که از هیچ بازیگری سود نمی برد به فروش 835 میلیون تومانی رسیده است و پیش بینی می شود با شروع مجدد فعالیت مدارس اکران آن رونق بیشتری گیرد.

«فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، تازه ترین محصول گروه «هنرپویا» است که با روایتی جذاب و کودکانه به ماجرای سپاه ابرهه و وقایع سال عام الفیل و در نهایت میلاد رسول اکرم (ص) می پردازد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود... .

پخش این انیمیشن برعهده موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار