بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

تهران (پانا) - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۸۰۹۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: «۱۲ فروردین یادآور رأی تاریخی و بی‌نظیر ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم است.

یوم‌الله ۱۲ فروردین نه تنها عید ملت ایران محسوب می‌شود بلکه این روز بزرگ متعلق به تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است که موجب استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و منشأ تحولات بزرگ و تاریخ‌ساز را در جهان رقم زد.

بدون تردید حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در همه پرسی ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ و رأی تاریخی به نظام جمهوری اسلامی، زمینه‌ساز عزت و اقتدار امروز این کشور شده است که به‌عنوان الگویی در میان کشورهای آزادی‌خواه جهان می‌درخشد.

در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضدسلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

سال ۱۳۹۷ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و وظیفه آحاد مردم و مسئولان است که با تمام توان و ظرفیت برای تحقق منویات رهبری و حمایت از تولید داخلی به صورت جهادی و شبانه‌روزی به میدان آمده و شکوفایی تولید و رونق اقتصادی کشور را در سایه حمایت از کالای ایرانی رقم بزنند.

تقارن روز جمهوری اسلامی با ایام اعتکاف و میلاد باسعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی علیه‌السلام و شهادت احیاگر عاشورا حضرت زینب سلام الله علیه، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت و تبیین شاخص های نظام اسلامی است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

یوم‌الله ۱۲ فروردین را به عنوان روز احیای اسلام و زنده شدن خاطرات انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم سال ۱۳۹۷ در سایه هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، سال عزت و اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و رونق اقتصادی و شکوفایی تولید کشور را شاهد باشیم و سال جدید منتهی به ظهور منجی عالم بشریت، مهدی آل محمد عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار