اسکان بیش از ۱۳۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از اقامت بیش از ۱۳۳ هزار و ۵۶۹ نفر شب مسافر نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی استان تا پایان روز یازدهم فروردین ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از ۱۳۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران

عسکری نیکزاد با بیان اینکه از روز 27 اسفند ۹۶ تا پایان روز شنبه یازدهم فروردین 97، ۳۴ هزار و ۱۰۳ خانوار فرهنگی و دو هزار و ۸۲۸ خانوار وابسته به فرهنگیان در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافته‌اند، گفت: «در مجموع ۴۰۰ هزار و ۷۰۷ نفر روز در مراکز اسکان استان پذیرش شدند.»

نیکزاد تعداد مسافران اسکان یافته در این بازه زمانی در خانه معلم (باشگاه فرهنگیان) را پنج هزار و ۹۶۱ نفر روز و تعداد مسافران اسکان یافته در پردیس دانشگاه فرهنگیان را هشت هزار و ۷۲۴ نفر روز اعلام کرد.

او همچنین با اشاره به اینکه مدارس بابلسر با دو هزار و ۵۲۲ نفر اقامت در مدارس خود در صدر پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است، ادامه داد: «رامسر با یک هزار و ۳۸۱ نفر شب اقامت و رامسر با یک هزار و ۲۰۴ نفر شب اقامت در رتبه‌های بعدی قرار دارند.»

آموزش و پرورش مازندران در 40 پایگاه و 392 مدرسه میزبان مسافران نوروزی است. مدارسی که مرکز اسکان نوروز 97 هستند، در مجموع شامل سه هزار و 125 کلاس است که 325 کلاس از نوع ویژه و یک هزار و 564 کلاس نوع الف و یک هزار و 336 کلاس از نوع ب هستند.

تعرفه اقامت یک شب در کلاس‌های نوع ویژه برای یک تا پنج نفر برای فرهنگیان و خانواده‌ی درجه اول شاغل و بازنشسته ۲۸۰ هزار ریال، کلاس نوع الف، ۲۴۵ هزار ریال و نوع ب و ۱۸۰ هزار ریال است.

کلاس نوع ویژه برای کارکنان دولت (لشکری و کشوری) ۶۰۵ هزار ریال، کلاس نوع الف ۴۶۰ هزار ریال و کلاس نوع ب ۳۹۰ هزار ریال است.

همچنین کلاس نوع الف برای مشاغل آزاد ۷۲۵ هزار ریال و کلاس نوع ب ۵۶۰ هزار ریال است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار