مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت خبر داد:

معدوم‌سازی بیش از ۱۳۰۰ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در طرح سلامت نوروزی

تهران (پانا) - مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی در حوزه بهداشت محیط تا کنون، اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت، بیش از ۷۰۷ هزار مورد بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن با تاکید بر مراکز و اماکن حساس را انجام داده‌اند.

کد مطلب: ۸۰۹۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معدوم‌سازی بیش از ۱۳۰۰ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در طرح سلامت نوروزی

سید رضا غلامی افزود: از ابتدای طرح سلامت نوروزی ۲۳ هزار بازدید از مراکز و اماکن بین راهی و ۱۶ هزار مورد بازدید مشترک با سایر دستگاه های اجرایی به ویژه تعزیرات حکومتی انجام شده که در این بازرسی‌ها، ۱۹۲۶ محل متخلف بهداشتی پلمب و ۹۱۲۵ مرکز و مکان متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت توانستند بیش از ۳۶۶ هزار مورد کلرسنجی، ۲۲ هزار مورد نمونه برداری مواد غذایی در سطح عرضه و ۱۹۰ هزار مورد سنجش با تجهیزات پورتابل بازرسی را انجام دهند.

بنابر اعلام وبدا، مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از معدوم سازی ۱۳۲۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط وزارت بهداشت خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۴۹ هزار اخطار برای رفع نواقص بهداشتی صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار