استاندار خوزستان در دیدار با دانش آموزان گروه سرود ماهور خوزستان:

دانش آموزان هنرمند خوزستانی پیام رسان فرهنگ استان هستند

کار هنری اثربخشی تربیتی بیشتری دارد

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت: انتقال مفاهیم تربیتی از طریق هنر تاثیرگذاری بیشتری دارد و این دانش آموزان هنرمند خوزستانی هستند که پیام رسان فرهنگ والای مردم خوزستان هستند.

کد مطلب: ۸۰۹۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان هنرمند خوزستانی پیام رسان فرهنگ استان هستند

غلامرضا شریعتی در دیدار با دانش آموزان گروه سرود ماهور خوزستان با بیان اینکه هنر به زمان و مکان وابسته نیست و به همه جامعه تعلق دارد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت هنر در انتقال مفاهیم تربیتی و اخلاقی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی مهمترین شاخصه کار هنری را نفوذپذیری در اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: زبان هنر یک زبان همگانی است که بهترین پیام های اجتماعی را با استفاده از این ظرفیت می توان به اقشار مختلف جامعه انتقال داد.

شریعتی در عین حال با اظهار اینکه حمایت از گروه های سرود دانش آموزی می تواند زمینه ساز رشد و ارتقای شاخص های فرهنگی و استان شود، خاطرنشان کرد: گروه سرود ماهور خوزستان توانسته است با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری دو قوم بزرگ بختیاری و عرب کارهای هنری فاخری را به جامعه هنری کشور تقدیم کند. مجموعه استانداری خوزستان با تمام توان از این گروه فرهنگی هنری حمایت خواهد کرد.

استاندار خوزستان در ادامه افزود: بر اساس آموزه های قرآنی تزکیه و پرورش بر تعلیم و تعلم مقدم است و یکی از روش های انتقال مفاهیم پرورشی استفاده از ظرفیت ها و ظرافت های هنری است.

استاندار خوزستان در پایان گفت: دانش گروه سرود ماهور خوزستان به عنوان سفیران فرهنگی استان موفق به انتقال پیام وحدت و یکپارچگی اقوام استان شدند این امر مایه مباهات و افتخار خوزستانی هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار