استاندارخوزستان بر ترویج فرهنگ خیر جهادی جهت توسعه کشور تاکید کرد

اهواز (پانا) -ا ستاندارخوزستان گفت: ترویج فرهنگ کار خیر و حسنه یکی از زیرساخت های مهم و ماندگاردر کشور است که اهمیت ویژه ای در رشد کشور دارد.

کد مطلب: ۸۰۹۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندارخوزستان بر ترویج فرهنگ خیر جهادی جهت توسعه کشور تاکید کرد

غلامرضا شریعتی در دیدار با جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر جهادی با بیان اینکه امنیت کشور مدیون جانفشانی شهیدان و ایثارگران است، اظهارکرد: فرزندان شهدا و ایثارگران جهادی ادامه دهنده کار پدران خود هستند.

وی افزود: گروههای جهادی فارغ از میزان اثرگذاری در توسعه کشور، فرهنگ کار خیر را درجامعه ترویج می دهند.جاری شدن فرهنگ کار خیر در یک کشور به مراتب از نفس کار مهمتر است.

استاندارخوزستان بیان کرد: ترویج فرهنگ کار خیر و حسنه یکی از زیرساخت های مهم و ماندگاردر کشور است که اهمیت ویژه ای در رشد کشور دارد.

شریعتی خطاب به فرزندان شهدا و ایثارگران جهادی گفت: کسی بهتر از شما نمی تواند این امر خیر را انجام دهد چراکه پدران شما با روحیه جهادی در عین ایجاد امنیت در کشور،آن را از آسیب ها مصون نگه داشتند و شما ادامه دهنده این کار بزرگ و ارزشمند باشید.

وی ادامه داد: لازم است روحیه جهادی و کار جهادی با کمک شما در کشور ترویج دهیم تا به شکل گیری جامعه ای متوازن و دور از آسیب ها کمک کنیم.

استاندارخوزستان در پاسخ به مطالبات جوانان حاضر در جلسه مبنی در استفاده از جوانان در بدنه اجرایی تصریح کرد: جوان گرایی و حرکت به سمت و سوی استفاده از جوانان در کارهای اجرایی را از ابتدای کار در دستور قرار دادیم و تاحدی در این زمینه پیش رفتیم.

شریعتی درخصوص هماهنگی دستگاههای اجرایی با گروههای جهادی خاطرنشان کرد: در این زمینه با مدیران دستگاههای اجرایی مربوطه هماهنگ می کنیم تا جلساتی با آنان داشته باشید و مشکلات خود را مطرح کنید. همچنین درباره پروژه های اجرایی کمک خواهیم کرد تا برخی از پروژه ها به گروههای جهادی واگذارشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار