معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد؛

استقبال خوب گردشگران از فضای صنعتی، ساحلی و تفریحی عسلویه

عسلویه ( پانا ) معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فضای صنعتی، ساحلی و تفریحی عسلویه استقبال خوب گردشگران را به همراه داشته است.

کد مطلب: ۸۰۹۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال خوب گردشگران از فضای صنعتی، ساحلی و تفریحی عسلویه

ناصر غلامی در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان و مدارس شهرستان عسلویه اظهار داشت: فضای صنعتی، ساحلی و تفریحی عسلویه استقبال خوب گردشگران را به همراه داشته است.

غلامی افزود : ادارات آموزش و پرورش شهرهای مختلف استان بویژه شهرهای گردشگرپذیری چون عسلویه با بسیج تمامی امکانات مورد نیاز گردشگران تلاش کرده اند تا در این ایام تسهیلات مورد نیاز آنها را در حد توان فراهم سازند.

وی تصریح کرد : شهرستان عسلویه به دلیل نزدیکی به دریا همواره با استقبال مسافران زیادی روبرو بوده است .

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بیان کرد: حدود 2 هزار و 900 کلاس در حدود 400 مدرسه در سطح استان در اختیار ستاد اسکان است تا مسافران اسکان مناسبی داشته باشند که از این تعداد 120 کلاس در 20 مدرسه مربوط به شهرستان عسلویه است.

وی افزود : این بازدید به منظور بررسی کیفی پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان عسلویه انجام گرفت و مسافرین رضایت خود را از امکانات ستاد اسکان این شهرستان اعلام داشتند .

رییس آموزش و پرورش عسلویه نیز با اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت ، اظهار کرد: در پایان روز پنج شنبه 9 فروردین 7 هزار و 238 نفر در قالب 2 هزار 11 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان پذیرش شده‌اند.

احمدی گفت : از این تعداد آمار، 6 هزار و 979 نفر فرهنگی در قالب یک هزار و 939 خانوار در ستاد های اسکان فرهنگیان شهرستان اقامت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار