لزوم الگوبرداری از شهرهای مطرح و برتر برای توسعه گردشگری تهران

تهران (پانا) - معاون منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد: لازمه توسعه صنعت گردشگری؛ بکارگیری نیروی انسانی حرفه ای و متخصص است.

کد مطلب: ۸۰۹۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم الگوبرداری از شهرهای مطرح و برتر برای توسعه گردشگری تهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری ، ابراهیم شیخ در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران،با بیان اینکه تشکیل ستاد گردشگری؛ ایده بسیار ارزشمندی است، اظهار داشت: تهران یکی از شهرهای زیبای دنیا و ظرفیت های بی بدیل و ارزشمند مذهبی،تاریخی، فرهنگی، طبیعی،جغرافیایی،زیست محیطی، گردشگری و تفریحی در تهران نهفته است و باید این جاذبه های دیدنی به درستی معرفی شود.

وی افزود: بیش از دویست سال است تهران مرکز و پایتخت یکی از کشورهای مهم، قدرتمند و دارای تاریخ مملو از فراز و نشیب های بسیار است.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران بیان کرد: ستاد گردشگری روند "شناخت شهر تهران" را تسهیل می کند و ابعاد فرهنگی،تاریخی و دیدنی را به مردم تهران و گردشگران به خوبی معرفی می کند.

شیخ خاطر نشان کرد:خوشبختانه تهران در ایام نوروز یکی از زیبا ترین شهرهای جهان است و این ایام می تواند فرصت ارزشمندی برای معرفی شهر تهران به گردشگران باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات مطلوب ستاد گردشگری در میزبانی از مسافران نوروزی و گردشگران مطرح کرد: باید از اقدامات صورت گرفته مستند سازی شود و از این تجربیات برای سال های آتی بهره برداری بهینه شود.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران در ادامه پیشنهاد داد: در کنار تقویت زیر ساخت های گردشگری و اتخاذ شیوه های نو برای جذب گردشگر، باید از شهرهای مطرح و برتر در بخش گردشگری برای توسعه گردشگری تهران الگو برداری شود.

شیخ ادامه داد: باید گام های موثر و بلندی را برای تعالی و توسعه گردشگری تهران برداشت و بکارگیری نیروی انسانی حرفه ای و متخصص در این بخش می تواند بسیار موثر و نقش آفرین باشد.

وی اضافه کرد: توسعه گردشگری نیازمند "برون سپاری"برخی اقدامات است و این مهم باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: قطعا بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی و جوانان تحصیل کرده در حوزه گردشگری می تواند کارساز باشد، در دانشگاه های تهران ،علامه طباطبایی و ... دانشجویانی در رشته "مدیدیت گردشگردی"تحصیل می کنند و باید از این ظرفیت ها بهره برد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران شیخ تاکید کرد: در کنار همه این ها،اتخاذ سیاست های حمایتی برای توسعه گردشگری تهران از الزامات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار