رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهرگفت :

ضرورت آشنایی بیشترکودکان و نوجوانان با مفاهیم والای اسلامی

اسلامشهر (پانا)-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلامشهر با اشاره به استقبال مردمی از خیمه‌های معرفت گفت: با تنوع برنامه‌ها و جذاب کردن خدمات فرهنگی، میتوان خانواده‌ها وبه خصوص جوانان و کودکان را به سمت مفاهیم والای اسلامی بیشترجذب کرد.

کد مطلب: ۸۰۹۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آشنایی بیشترکودکان و نوجوانان با مفاهیم والای اسلامی

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،حجت الاسلام محمد ارژنگی در رابطه با فعالیتهای مراکز فرهنگی درامامزادگان اسلامشهراظهار داشت: مراسم تحویل سال و مدیحه‌سرایی ایام مناسبت های مذهبی فروردین 97 درامامزادگان عقیل(ع) و امامزاده عیسی(ع) شهرستان برگزار شد .

وی در ادامه افزود: با توجه به استقبال خوب مردم شهرستان اسلامشهر در آستانه سال نو در این دو امامزاده(ع)، فضای روحانی و معنوی برقرار و نشاط معنوی زائران به خوبی قابل مشاهده بود .
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر در خصوص نحوه ارزیابی خدمات ارائه شده به زائران و میهمانان نوروزی در امامزادگان(ع) وبقاع متبرکه تصریح کرد: ناظرین از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین ناظرین شهرستانی برای ارزیابی وضعیت خیمه‌ها و امامزادگان ع) در تمام ایام نوروز مشغول فعالیت هستند تا خدمات رسانی و نظافت محیطی به بهترین وضعیت باشد .
حجت الاسلام ارژنگی با اشاره به استقبال خوب مردمی از خیمه‌های معرفت گفت: با تنوع برنامه‌ها و جذاب کردن خدمات فرهنگی، میتوان خانواده‌ها وبه خصوص جوانان و کودکان را بیشتر به سمت مفاهیم والای اسلامی جذب کرد .

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار