مدیر آموزش و پرورش دشتی عنوان کرد:

حضور 69 دانش آموز در اعتکاف علمی پایگاه های کنکوردر دشتی

دشتی ( پانا ) مدیر آموزش و پرورش دشتی از حضور 69 دانش آموز در طرح اعتکاف علمی پایگاه های کنکور شهرستان دشتی در روزهای عید نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور 69 دانش آموز در اعتکاف علمی پایگاه های کنکوردر دشتی

احمد طیبیان مجرد در حاشیه بازدید از پایگاه کنکور دبیرستان نمونه بشارت خورموج اظهار داشت :طرح اعتکاف علمی با هدف ایجاد مراکز مطالعاتی دانش آموزان کنکوری در روز های نوروز در دو مدرسه استعدادهای درخشان پسرانه شهید بهشتی و نمونه دخترانه بشارت برگزار می شود.

مدیرآموزش و پرورش دشتی با اشاره به اینکه در روزهای عید نوروز به واسطه دید و بازدیدهای این روز ها امکان مطالعه برای دانش آموزان پایین می آید، افزود: آموزش و پرورش مدارسی را جهت مطالعه دانش آموزان در نظر گرفته که این مدارس در ایام نوروز باز بوده و دانش آموزان فرآیند مطالعه و تحقیق را می توانند در کلاس‌های درس و تحت نظر مدیر و استادان مجرب انجام دهند.

طیبیان مجرد افزود: همزمان با این طرح، کلاس های کنکور درس های پایه و عمومی نیز برگزار می شود .

مدیر آموزش و پرورش دشتی با بیان اینکه ثبت نام دانش‌آموزان برای شرکت در اعتکاف علمی که از پانزده اسفند آغاز شد گفت: طرح اعتکاف علمی از 2 فروردین ماه آغاز شده است و تا 12 فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: این طرح برای دومین سال متوالی در این شهرستان اجرا می شود وتا کنون تعداد 69 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار