نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:

ظرفیت‌های موجود برای ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی به‌کارگیری شود

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت: برای احیای تمدن و تاریخ اسلامی باید ظرفیت‌های موجود برای ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی به‌کارگیری شود.

کد مطلب: ۸۰۹۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت‌های موجود برای ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی به‌کارگیری شود

آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار نوروزی با هنرمند اردبیلی تئاتر، سینما و تلویزیون فرهاد قائمیان در اردبیل اظهار داشت: تلاش‌های هنرمندان ارزشمند در ارتقای جایگاه هنری اردبیل شایسته تقدیر و تشکر است.

وی افزود: از طرف مردم استان اردبیل از اینکه در احیای غرور مقدس اهالی از هیچ تلاشی فروگذار نشده است کمال تشکر و قدردانی را دارم و امید می‌رود که در ساخت سریال فاخر شاه اسماعیل صفوی این هنرمندان در خصوص به ثمر نشستن این پروژه عظیم نهایت تلاش و توانایی‌های خود را به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل با اشاره به این که باید ظرفیت‌های موجود برای ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی به‌کارگیری شود بیان کرد: نیاز است برای احیای تاریخ و تمدن اسلامی از تمام قابلیت‌ها استفاده شود و با از راه برداشتن مشکلات و موانع پیش رو در راستای توسعه و پیشرفت تمدن اسلامی گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود.

فرهاد قائمیان هنرمند فاخر اردبیلی نیز ضمن تشکر از دیدگاههای امام جمعه اردبیل و حمایت همه جانبه از اهالی فرهنگ و هنر آمادگی خود را برای پیشبرد سریال فاخر شاه اسماعیل صفوی اعلام کرده و در ارتباط با مسائل مهم روز و نیازهای فرهنگی و اجتماعی دارالارشاد اردبیل و ساخت سریال تلویزیونی آرتاویل مسائلی را مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار