رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آذربایجان غربی به پانا خبر داد:

14 فروردین آخرین مهلت ثبت اطلاعات در سامانه شهریه مدارس غیردولتی

ارومیه(پانا) رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان آذربایجان غربی گفت: مؤسسان مدارس غیردولتی جهت ثبت اطلاعات در سامانه شهریه تا 14 فروردین ماه 1397 فرصت دارند.

کد مطلب: ۸۰۹۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
14 فروردین آخرین مهلت ثبت اطلاعات در سامانه شهریه مدارس غیردولتی

سنایی رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری پانا اظهار داشت: تعیین شهریه مدارس غیردولتی مطابق مواد 15 و 16 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی و بر اساس الگوی تعیین شهریه که از طرف وزارت آموزش و پرورش تدوین شده انجام می‌گیرد.

سنایی تاکید کرد :سامانه شهریه مدارس غیردولتی برای ثبت اطلاعات برنامه های این مدارس جهت تعیین شهریه سال تحصیلی آینده راه اندازی و فعال شده است و در صورتی که موسسان مدارس غیردولتی، تا زمان مقرر اطلاعات لازم را در سامانه شهریه ثبت نکنند، شهریه آنها همان شهریه سال جاری لحاظ می شود.

وی با بیان اینکه موسسان مدارس غیردولتی برای ثبت اطلاعات در سامانه شهریه تا 14 فروردین ماه فرصت دارند، افزود: پس از اتمام مهلت و بسته شدن سامانه، امکان ورود اطلاعات میسر نخواهد بود.

سنایی ادامه داد: تلاش می کنیم تا شهریه سال تحصیلی آتی مدارس غیردولتی را زودتر از سنوات گذشته اعلام کنیم تا خانواده ها و موسسان چالش کمتری نسبت به سال های قبل داشته باشند.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی با اشاره به اینکه تعیین شهریه مدارس غیردولتی بر اساس شرایط ، امکانات و وضعیت هر مدرسه و متناسب با شاخص های آن آموزشگاه انجام می پذیرد گفت : مقطع تحصیلی، سطح فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، برنامه‌های مدارس طی سال تحصیلی، فعالیت‌های فوق برنامه، فضای فیزیکی، تجهیزات ، ساعت آموزشی، تعداد کلاس، تعداد دانش‌آموز، ظرفیت نوسازی، میانگین حقوق و اجاره بها از جمله ملاک‌های الگوی تعیین شهریه است. وی افزود: تعداد عوامل اجرایی، ماه‌های پرداخت حقوق به معلمان و کارکنان، بیمه کارکنان، تعداد نیروهای آزاد و سایر هزینه‌ها و شاخص‌های آموزش و پرورش در فرم مشخصی تعیین شده و این شاخص‌ها الگوی تعیین شهریه هر مدرسه را تشکیل می دهد.

سنایی با بیان اینکه شهریه متناسب با ساعات ارائه شده در قالب فعالیت‌های مدارس ارائه می‌شود، اضافه کرد: ساعات فوق برنامه آموزشی و پرورشی یکی از شاخص هایی است که از سوی موسسان مدارس ارائه و اعلام می‌شود و در تعیین شهریه دخیل می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار