5 مدرسه جدید در جم ساخته می شود

جم ( پانا ) مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد: با پیگیری نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی 5 مدرسه با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال در شهرستان جم احداث می شود.

کد مطلب: ۸۰۹۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
5 مدرسه جدید در جم ساخته می شود

خلیل نیکخواه ضمن اعلام خبر فوق، اظهار داشت: عوامل متعددی در فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان دخیل است که فضاهای آموزشی و امکانات سخت افزاری مناسب نقش غیر قابل انکاری در این امر دارند.

وی با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش افزود: در موفقیت های حوزه آموزش و پرورش علاوه بر تلاش و همت فرهنگیان و دانش آموزان، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و مسئولین استانی و محلی نقش بی بدیل و اساسی داشته اند.

مدیر آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته یکی از عمده ترین مشکلات آموزش و پرورش در حوزه زیر ساخت های آموزشی بود که با همت مسئولین و خیرین، این معضل به حد اقل رسیده است.

نیکخواه با اشاره به احداث 32 کلاس درس در سال جاری، گفت: با پیگیری خانم الماسی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و موافقت وزارت نفت، تعداد 5 مدرسه در قالب 32 کلاس درس در شهرستان احداث می گردد.

گفتنی است مدارس 6 کلاسه امام صادق(ع) روستای بهرباغ، آسیه روستای بهارستان، معلم محله اسلام آباد، نمونه دولتی کوثر و 8 کلاسه هنرستان نوآوران شهر ریز از محل اعتبارات نفت در سال 97 کلنگ زنی و احداث می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار