استقبال خوب گردشگران نوروزی از منطقه دلوار شد

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر وجود جاذبه های طبیعی دلوار، از استقبال خوب گردشگران از این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
استقبال خوب گردشگران نوروزی  از منطقه  دلوار شد

ناصر غلامی در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان و مدارس منطقه دلوار اظهار داشت: دلوار به دلیل آوازه استعمار ستیزی سردار جنوب رییس علی و یارانش، مردم دلاور دلوار، ساحل زیبا و بازار، مکان های تاریخی و همچنین نزدیکی به مرکز استان مورد توجه ویژه گردشگران می باشد.

غلامی تصریح کرد: این منطقه به دلیل نزدیکی به دریا دارای ساحلی بکر برای استفاده گردشگران است و همواره با استقبال مسافران روبرو است.

وی خاطر نشان کرد: روستاهای جنوبی دلوار فضای دلپذیری دارد وتفریح در این سواحل برای خانواده ها به دلیل آرامش و خلوت بودن از امتیازات این منطقه است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بیان کرد: منطقه دلوار بستر لازم را برای اسکان مسافران ایجاد کرده است چرا که بیشتر مسافران تمایل به اسکان در مدارس و اتاق های در نظر گرفته شده آموزش و پرورش را دارند.

وی افزود: 96کلاس در اختیار ستاد اسکان این منطقه است است ولی به دلیل استقبال گردشگران، از سالن ها و چادر نیز استفاده می شود.

رییس آموزش و پرورش دلوار نیز به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت پرداخت و اظهار کرد: در پایان روز سه شنبه 7 فروردین 5 هزار و 262 نفر در قالب 743 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

زمانی ادامه داد: از این تعداد آمار، 3 هزار و 390 نفر فرهنگی در قالب 454 خانوار در ستاد های اسکان فرهنگیان استان اقامت دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار